Ilin Day - Traditions

Annualmente u 2 di Awissu, i believers celebranu u ghjornu di Elijah u prufeta. Duranti a so vita, u santu era un tipu di ligami trà e persone è di Diu. I credenti cunzidenu elli generosamente è formiddu, cumu punisce i poviri ghjovani è aiutà bonu. Ci hè parechji segni, tradizzioni è e costuli assuciati cù u ghjornu di Elijah. Dapoi u tempu anticu, a gente crede chì in questu ghjornu, u santu passeti à u celu nantu à un carru debbitutu da i cavalli. Inoltre, u 2 d'aostu hè una festa, hè ancu cunzidiratu una transizione di u estiu à u vaghjimu.

Ritu e tradizione u ghjornu di Elijah

Siccomu u Prufeta hè u patronu di u tronu , a chjaia è u lampu, hè stata avvicinata cun dumande per u clima. A bona persone chì osserva a lege di Diu, Ilya aiuta, regnu i so corsi cù a chiavi, è punisce u malu mandendu chjassi è duchi. Dopu à l'antichità, a ghjente hà avutu a paura chì i lamponi ponu accede à a so casa, cusì ci hè una tradizione à a vigilia di u ghjornu di Ilya per fumigate a so casa incensu. Per pruteggiari la vendita, in a matina, i campedanti esporatu pane è sali di u salitu in u campu, chì si purtate à u fiumu in a sera, è scassa in l'acqua.

Ci hè un signu interessanti è a tradizione di u ghjornu di Ilya assuciatu cù i forzi malvizii. Hè cresce chì in quellu ghjornu, i maghiori, leshchi è i spiritu maligni in terra sò piantati in animali per amparà da u castidamentu di Elijah u prufeta. Hè per quessa l'u 2 di Agostu hè pruibitu di fà l'animali è i animali di l'animali nantu à a strada. I pescelli invariabilamenti tiravanu i pezzi ifu si avianu l'ochji rosati, postu chì cresce chì i dimònii s'èranu sughjetti in questu.

Parechje tradizioni è abbitanti à u ghjornu di Ilya sò assuciati da a chjesa, per esempiu, se ci era u mumentu u tempu, era necessariu di recicà l'acqua di acqua, perchè si crede ch'è avete un putere specie. Hè stata utilizata per pruteggià di l'ochju male. Hè cume chì un omu cariu di u 2 d'Agostu in a piova, ùn hè micca ferita per un annu. Se ci era una timida per u ghjornu di Ilya, era impussibile di esse in l'acqua in quellu tempu, gridò è divutu. E persone cridianu chì, se ùn seguite micca sta regula, u prufeta hè sicuru chì serà affullatu da un lampu . Duranti una timida, hè cumune di stà in casa, appughjendu cerchendu porte è ventali, è davanti à l'iluminazione era necessariu di chjudarà una candela o una lumera. Tuttu chistu era fattu per a prutezzione di a casa da l'ira di Elijah.

Sicondu a tradizione, in u ghjornu d'Elijah, era pruibitu di travaglià in una festa, è se disregardate a pruibbizzione chì tuttu u cultiu pudete pudè, è tuttu u folla è a frutta fallenu da l'arbureti. L'sola eccezzioni tocca à u travagliu in u celu, cum'è l'abi, sò cunsiderate cum'è u travagliu di Diu.