Macy Williams: "Da l'effetti di a gloria, aghju parechji volta in a mo vie vieja"

Pè a so età ghjugna - l'attrice di questa scoppia torna 20 anni di età - Macy hà una grande prufessione prufessiunale è hà sappiutu ancu a stanza in u "Game of Thrones".

Cronica prima

Tuttu si cuminciò cù i dances chì Macy hà fattu una longa volta è cun gravimentu. À una di e rendimpiunati, u ghjovanu ballariu era nutatu da i pruduttori è invitatu à e mostru. Allora a picciridda divintò parti di l'equipaggiu chì creò l'ambiziosu è u successu in a serie di box office di a television moderna. In u "Game of Thrones" Macy ghjucatu à Aryu Stark, chì appartene à una di e case grandi di Västerås. U so babbu hè uccisu è a zitella, in cerca di mètudi di vende sarà membru di l'organizzazione sicreta di assassini, acquistendu a capacità di riencarnate in altri pòpuli.

In una di l'ultimi opere in u filmu, a pelicula "Ancestors Selvanti", Macy avia accettate l'imaghjini di u caratteru animatu. A film hè stata creata da u Bristol Studio Aardaman Animations è Macy hè di Bristol. In ogni casu, sta cuncidenza, l'attrenda hè cuntentu:

"Hè cuntentu chì Nick Park m'hà invitatu à stu prugettu. U cunsideru unu di i megliusorii di cinema. Hà sparatu "Lamb Shawn", "Fuga da u puddaru" è parechje altre caricatura interessante. Aghju sempre interessatu in caricatura, hè un travagliu incridibile. À a scola, i me amici è ancu aghju fattu moltu di caratteristi di plastisula, è pruvatu à revuzia cù l'aiutu di una video di mamma. Questu, di sicuru, divertente di i zitelli, è a creazione di film animatu, in fattu, travagghiu è titanicu. Aghju sempri vulutu à voce un caratteru, è quandu avè l'oportunità, era cuntentu. Ma, per esse onesto, eruu assai preoccupatu, perchè hè un travagliu novu novu per mè, è da chì volenu fà bè, mi devu pruvà à mè u megliu. Hè solu da l'esternu Sembe chì tuttu hè assai simplice. E avianu a travaglià dura. Ma quì sò quì ci sò ancu pruvinenti - pudete pruvà, dà venti à fantasia. Aviu era assai interessatu.

A storia di pace è spiritu di team

L'attrice ùn si mette in parallelu cù i so caratteri, ma permette chì in Gun (un caratteristru animatu) si mette in parechji similitudu cù qualchi funziunalità di u so caratteru:

"A mo Heroina Guna hè un grande footballer, chì ùn pudete micca dì à mè. I, cum'è una realità inglesa, parevanu ntirissati à u futuru di football, ma questu hè falatu bè. E ùn sò micca cun vente amu. U tema di u filmu, in u mo scusa, ùn hè micca solu un futbulu di football, chì pò esse a primu mancu. L'idea principale di a stampa hè u travagliu in l'estru, l'assistenza mutuale è sopra i difficultà per andà in a so mira. Tintau di fà u me carattere cumpletu in modu indipendenti è una nova pirsunalità, à disputa. Aviu avutu assai per amparà. L'experientia previa di u filmatu ùn hè micca sempre l'aiutu è avete da rimettore assai. Ancu si hè un piccatu di lamentà à mè, sò assai furtunatu di esse parte di u "Game of Thrones".

A cosa principal hè micca di rilassate

Quì Macy Williams rimette i so primi passi in u cinema:

"Quand'avite cuminciatu a serie, eru 14 anni. Dopu ùn ùn sapia assai, ùn ùn capia micca cumu fà cumportu. A cumunicazione cù a stampa è l'atticenza assai paparazzi - parte di a professione attuale, ma per l'inexperience, prima pruvatu per piglià dinò in seguitu è ​​fàcciu tutti. Avà amparatu assai è diventenu più versatu in tutte e dettagli. Emu accuminciavu à passà menu tempu in u publicu è certe volte pruduci una volta. Dopu à u principiu di filmi in u prugettu, sò spessu intesu di amici chì a mo vita mudificà dramaticamente. Ma, per esse onesto, ùn aghju aspessu à questu. Mi piace di vultà in casa cù a mo famiglia, per caminari pi la me cità nativa. In questu ciclu di gloria è i partiti chic qualchi si senti senza rìgida è vulete fughje borsa, amparate in a vostra vita ordinaria alluntanata da i sguardi privati. Oghje sò sensu cunfidente è in parechji maneri grazie à a mo mamma. Cridìa in me, sustinutu è m'hà amparatu da sempre aduprà ciò chì vulia. Avà pozzu cunfidenza dì à e persone chì unu ùn mai ùn sera mai dispira. Avete bisognu di praticà ciò chì ti piace. In u mondu oghje, sfurtunatamenti, ci sò assai problemi è difficultà à sopr'à quelli chì parechji perderanu u so gustu per a vita è ùn cessaranu di sforzarà e cose semprici. Cusì ùn rinuncia micca à u vostru ghjustu è fate ciò chì ti piace, ùn importa quantu soldi vene ".
Leghje ancu

L'ultima temporada

Sette anni avè passatu da a liberazione di a prima stagione di u "Game of Thrones". In u 2018, l'autori di u prugettu di u pianu di cumpensà u sparizioni di a 8a stagione. Macy Williams ùn hè micca squadronatu chì ellu ferà a so heroina è l'equipaghjera sana:

"Reintegranu decisu di rivisirii a prima stagione di u" Game of Thrones "è hà scupertu per mè chì vi esce da quandu parechji anni ghjucava assai megliu. Aviu ntirissatu di analizà cumu u mo caratteru cambiatu, è com'è u risultatu, aghjunghje chì a me inexperience ghjera in me mani è u ghjocu era assai vivu è reale. Forsi si tratta di l'emancipazioni ghjovani. Dopu tuttu, cun l'esperienza venite è teme chì ci vole à superà per pudè gioia. Aviu furtunatu di travaglià cù veru prufessiunale, è avemu fattu assai amichevule, diventò una grande famiglia. Avemu avutu assai, ancu a prova di gloria. Insemi creà un grandisimu è bonu prughjettu. Ma tutte e cose boni cose ancu un finu. È ancu hè bè. A serie ùn pò esse micca infinitu, per ùn avè da avete u visor. È prontu vi vede i sceni finale, serà interessante, ma i, sicuru, ùn dicerà micca una altra parola.