Cake "Napoleon" cù u latinu cunclusu

U cunfettu "Napoleon" hè un postu magnificu è favuritu per parechje manicure per una tabella di festa. Ogni mestieri di casa hà a so ricetta secreta per fà stu maravigliu maravigliosu. Allora scupremu per voi cumu di fogghi u pasticcellu "Napoleon" è fà chì tutti sia surprised by e vostre capacità culinariu.

Impurtante: Dopu avè a preparazione un tarri cù u latinu cunghjistu, hè vale di dì chì pò esse fatta in casa. Serà più lucrule da compra, è più utili. Ricercà nantu à questu topicu pudete truvà in l'articuli "Cumu fattu un latinu cunfondatu in casa?" E "Cumu pudè fassi un lignu condensatu ebbe?"

A ricetta pè u pastore di Napoleone cù u latinu cunclusu

Ingredients:

Preparazione

Cumu si furmintà un cake "Napoleon"? In a tazza, fate un acqua fridda in fretu, aghjunghjendu l'acitu è ​​u voddu o cuncecu (à u gustu). Emu mezcolà tuttu ciò chì tocca. In un altru pane, fate u ova, aghjunghjene un pezzu di salinu è battezza. Poi pour l'acqua è l'acitu è ​​mettela secondu u lisu. Avemu poi spremu a farina di granu in a tabella di corta è aghjunghje a mantega in cima cù cunti diced. Stir all'altri in piccati picchi è pianta in a mezora d'oghje. Agghiunciu a massa homogeneia, divividìta in braccizii ugnunu è forme bola da elli. Scopre u lignu alimentariu è a caccià di 2 ori in a fria. Calami u fornu in anticipu à 220 gradi. A raffia hè sbuchjata cù a farina è rintra nantu à questà una bola di testa in una strata fina. Pigliate un grande pranzu, cutate un circhiu, sguassate u trimming, pierce a torta in parechji posti cù una furchetta è aghjunghjela durante 10 minuti in u fornu.

Quandu tutti i pastelli sò pronti, tagliate e casate in un pappulu è pusendu. Avemu da piglià una forma addattata per foglie, copre cù fette, facia u pasticciu, fassi abbastanza cù u so latinu cunzistenti. Cusì, cugghieri tutti i pasticcii. Appena, copre a forma cù una tapa è a mette a rossa à a frigoristica per impregnation. Prima di furnisce, aghjunghjemu a cima è i marghjulini cù u latinu condensatu restu e poitine cù ciorcioli cutterie è caserelli, si vulete.

Cake "Napoleon" di cucina instantaneale

Ingredients:

Preparazione

Fate una farina cù margarina finu à u furmagliu. Allora aghjunghemu in una mezchemu di acitu, ova è u salinu, è aghjunghje l'acqua. A massima resultanti hè purtata à una cunsistenza uniformi. Tagliate a pasta fina in pezzi è u metti in a frigorifera per un pochi uri. Dopu questu, i pasticci sò stati rifiuti è fugliati in un pre-cali centru à 200 gradi for 10 minuti. Appena, preparanu a crema cù u latinu cunclusu. Mestite a borsa da manghjà cun un mezcladoru finu à un lush forme di massa. Allora aghjunghjenu u latte cunghjuntu. Cunsiglii coce con crema e limpia per impregnate in a fria.

Cake "Napoleon" cun u latte cunghjuntu

Ingredients:

Preparazione

Siftemu a farina di granu, mette in margarina chervola o mantra. Tagliate tuttu cù un cuteddu finu à chì una multa fina hè furmata in una massa homogeneia. Dopu à quessa, fate un purgamentu è fremenu in a crema agria cù soda. Imbulighà a pasta uniformi. Pigliemu in una bola, è, cupèrtinu cù un napkin, mette in a frigorifíglia per 30-40 minuti.

Allora scaccià, aghjustò a foglia di u furmulu deseu è fremure in u fornu. Avà si priparate da u latte cunzentatu ebbinu è a so mannana crema di latte è avemu a lubricate i pasticci. Certiu u pastellu finitu per parechjate ghjorni in a frigoristica, è poi servite à a tavula festiva!