Cume di determinà u sessu di un scalar?

A natura, u pesciu di u paese scalar hè stata in Sudamerica. Stu tipu di piscadoru prefessi l'acqui di lentamente di e ciumi, assai curnutu da e ciumi. A forma llana di u corpu permette à i pesci chì si move in densità vegetazione. In questu, ci saranu da i predaturi è scopre a cundizioni ottimali per spine. Manteve a scalars prefessu gruppi di 20-30 individuelti. A stu mumentu hè unu di u pesciu di l'aquarium più cumune di u genus cichlids .

L'scalar hè una forma di u corpu, micca caractère per i pesci, in a forma di una luna. Questu hè stata di allungamentu di e pidali analogi è anal. E l'ànima pelvica si trasfurmate in brani chì si movenu liberamente, toccu l'uggetti circundante. In l'ambienti naturali, nantu à u sfondatu di l'argentu di u corpu, i bandi trasversali scuru sò visibili, cambiantane a culore secondu l'illuminazione è altri cundiziunate esterni.

Stu aquarium aquaticu aquaccu pesci di Russia è l'Europa sò creati da u XX sèculu, ma ancu quì ùn anu micca capitu cumu per determinà u sessu di l'scalar. Infatti, hè assai faciliu fà questu. Hè vale digià à esaminà u corpu di u pesciu è fate cura à certi dettalji.

Cumu distinguisce u sessu di un scalaru?

In i ghjovani individuelti, u sessu hè untuamente pesu più grossu di quellu di u pescu di u mondu sessuale. I primi signali sessuale si appranu à l'età di 10-11 mesi. Examine a finita dorsali di u vostru scalaris. In u masciu, hè sensibule più grande è più largu ca quellu di a femina. Inoltre, u male in u spalle di a fine ten più striae. Scalarias anu ancu cuntrastanti bandi transversali, chì cambianu u so culore dipende à l'stimuli è fatturi externu. Cusì, per esempiu, u culore di i bandi depenente di l'umore di u pesciu - ponu esse neri, tristi o bianchi, chì a facianu virtu invisibili. A determinazione di u sessu di e scalars ùn sò micca sempre affidate, per quessa l'aquaristi utilizanu l'altri rinu.

U metu più affidatu è precisu per esse truvatu u sessu di u scalar esse bisognu di un esame attuali di a struttura di u corpu di u to pezzu. L'esencia di a definizione hè dinò: in masci, a parti frontale hè più cunvexa è larga, hà un foru di u tuberculu. À u cuntrariu, a femmina hà una forma di fronda ondulata. In generale, i masculi sò più grande in grandore da e donne.

Un'altra principale distinta di u male hè a presenza di una finna dorsali alargata. A femina hè distinata per un abdomen ecunomicu cunvexu è un petit tubercle, chì si trova vicinu à l'apertura genitali.