Natation piscina

Molti parechji sònii cù i so ziteddi à assiste à a classe à a piscina. E questu hè una prubbidenti aspirazione. Dopu à e classi in a piscina pòrtanu un benefiziu grandi grandile per i zitelli. Prima di tuttu, l'organamentu di u zitellu hè attiratu. Inoltre, a natazioni rinsula i musculari è liberà a carica da a spine, grazzi à a natazioni u voluminu pulmonariu di u zitellu annantu, u corpu pò più d'oxigenu, chì hà un effettu benèficu à u funziunamentu di tutti l'organi, è a coordinazione di i muvimenti a migliurà. U zitellu chì visita u gruppu, mellora u sonnu è l'appetite, è hà bisognu à ogni mamma. U zitellu chì visitanu u piscadoru da una età età sò significativamente avantaghji di i so cumpagni in u sviluppu.

Quandu avè principiatu?

Principiu di visità a piscina cù u zitellu pò esse appaghjà da 2 mesi d'età. Di sicuru, tutti i tiatori sò realizati cù e mamma in a guida d'un coach. Ci si deve esse capitu chì à questa età u babbu ùn deve esse studiatu per natà cum'è l'adulte. U zitellu simu simpliciamente nantu à l'acqua, trasfurmendu i manichi è i ghjambi, amparate à zoppa, a so sopra (à a strada, l'ultima essenza chì sempre ricordu).

Cumu preparatori un zitellu per a piscina?

Prima di a prima visita à a piscina, ci vole à adattà a zitelli à a temperatura di l'acqua, chì si mantene. A maiò parte hè 32-34 ° C (temperatura di l'uperazione di 26 ° C). Hè necessariu d'insignà à u zitellu. Pediatrici è furmulieri cunsigliate ogni ghjornu per lavà in acqua un gradu inferitu, chì a pocu avà pozzu a temperatura da quellu chì serà in a classe. Duranti questi prucessi, observa attenti à u zitellu. Se avete chì u vostru swimmer ùn hè micca adattatu per un cambiamentu tempore rapidu, da più caldu.

Attributi per a piscina

In regula, per un infante ùn avete micca bisognu di qualchì attribuore speciale in forma di una cappa per a natazioni, armotti, un capucine e un cìrculu, perchè hè megliu ùn piglià cun voi à a piscina. Sì u zitellu sù aprende di nàscita, questi sughjate sò solu cunfundinu. Con elli, ùn hà micca infurmatu di mantene in l'acqua. U zitellu hà bisognu di spuntinu di funderarii o sdrughje cù un furfettante, è a mamma chì tuttu ciò chì si adopranu in a piscina: un caprettu, un swimsuit, capizelli è una spugna.

Ùn si scurdanu di u certificatu per u zitellu per visità a piscina. Per uttene, avete bisognu di cuntattà u pediatricista. Hà stabilitu tutti i prucessi necessarisi è esse realizatu un esame. Basatu nantu à i risultati di questi prucessi, un certificatu serà issuatu à a piscina, di sicuru, basta chì ùn sò micca contraindications. Avete bisognu di un certificatu è mamma. In solitu esamina un esaminu di u ginunu, terapeuta, dermatologu è u risultatu di fluorugrafia.

Cumu insignà à u zitellu à a piscina?

Succece chì u zitellu teme a piscina à l'horrore è chianci assai, attaccatu à a so mamma. Per affruntà sta cundizione è impedisce, hà bisognu à u zitellu à a piscina gradualmente. Per cumincià, vai cun ellu in l'acqua, tenendu à a to fàccia. Fate d'avè aghju usatu è capisce chì ùn ci hè nunda terrible. Hè bellu, se cumparisci per trasfurmà e mani, "pruvà" l'acqua. Se u primu chjamatu hè successu, pudete pruvà à cuntà u zitellu annantu à l'acqua. Solu cusì chì sempre hà sentiri e to mani! Allora ùn hè micca temeratu di l'acqua è di l'uveranu è si prestu più prestu à i prucessi di l'acqua.

Inoltre, ùn hè micca pocu pienu per un zitellu à principià per averà malatu dopu à una piscina. Otite si trova assai spessu. Ma per evitari, ùn avemu bisognu di u nostru natine per lavà i zitelli da l'acqua. Se ci sò parechje malatie, hè megliu cunsultà u furasteru è u pediatricu. Forsi u vostru zitellu precisa un modu di visita?

Sì u zitellu piglia in u gruppu di l'acqua, in casa, per prevenzione, dà enterosgel (un sustitutu più piacevule per u carbone activu). Ma ùn panice si u zitellu senti bè, perchè nunda di terribbili hè successu.

Sè dite chì u bisognu di visità u gruppu da u to figliolu, da questu l'ultimu argumentu. A Bathing hè a via più faciule per crecià un ziteddu forte, attivu è alegru.