Cumu scrive un felice per i zitelli?

Da u ghjornu di u so nàscita, i babori sò stati sviluppati intensivu. In l'annu facenu i primi passi, è pruvate à circà dui. True, certi volti l'opere d'arti sò attraversati in u wallpaper, chì hè frustrante per i genitori. Per evitari avà, hè necessariu di realizà ei attivitési cumuni cù u zitellu. Sì d'insignà u so zitellu, ùn hà micca solu sceglie l'appuntamentu di u lápizzu o di pittura, ma dinò di sviluppà a so cunnisciuta dinò fine, chì significa avè preparatu una manu per scrivite à a scola. Forsi, grazzi aiuti i vostri sforzi è l'attinzioni, u futuru Vasnetsov pare.

Unu di l'uggetti più piacevuli di u dibutimentu in i zitelli sò generalmente i carichi di famiglie è animali, in particulari i domesti, per esempiu, un gattu. True, abbastanza spessu l'imàgini di i misgi fatta da i giovani pittori sò distanti da l'uriginali. E si ùn cunnosci micca cumu insignà à un zitellu per scrive un gattu, i nostri classi maestri vanu à u salvamentu. E quandu si mostra u zitellu cumu fà, ùn divete micca solu u passatu cumminciu, ma dinò una nova habilità.

Quantu hè faciule pè un gattu?

Ogni cumpititoghja appruvista anu sviluppatu da a prima zitella. Serà pussibule per ripresentà una petite affettazione ancu un zitellu di sente anni. Dopu tuttu, u schema hè simplice è accessibule. Allora, femu un gattu in e stages:

  1. Pudemu 2 punti nantu à u listessu livellu à una distanza di circa 1 cm da un altru. Intra d 'elli, ma un pocu più bassa, mette un ovalu pezzu, pittura nantu à ella. Avemu l'ochji è u nasu.
  2. Più i punti supratuttu dastate dui trianguli. Quessi sò e zitelli.
  3. Da unu di i punti minimi più strette di i trianguli facemu un ovale, chì finiscinu in u puntu extreme di u triangulu vicinu.
  4. Acchianà a bocca: u caprettu hè statu tutale.
  5. Quì sottu u ghjuvellu di u cat in a manu dritta, face quattru peri.
  6. Portate u paru di corpi cù l'altri.
  7. Finimi u corpu di l'animali.
  8. Hè stata per ripresentà i "attributi" obligatorii di u cat - a cuda è u mustache.

Fattu! Comu pudete vede, tuttu hè simplicità.

Quante beddu pienza un gattu?

Se u vostru figliolu hà maestru di qualchi sperienza, pruponi una versione più complexa di l'imaghjini di un gatito. E hè megliu da dui gattini.

  1. Doppiu dui cileddi, unu cagiamente sottu à l'altru. Allora diventenu i cilibri per i linii in dui pareti, a più alta più grande.
  2. Avà pozzu avvicinà a manera di sculaccià a faccia di un cat. Accuminciamu cu lu circulu giustu. Circamu a forma di a testa, ma micca cun ligne, ma cù fiori. Pigliate e orene.
  3. Facemu u listessu cù u kitten. A so testa pò esse un pocu maiori è flussu.
  4. In a linea chì dividi i capi di i gatti, tirami l'ochji simmètricamenti. Allora pigliammi un nasu, bocca è mustache. Pudemu un pocu piccatu nantu à e gricchi.
  5. Avà, l'animali necessitanu un troncu è un corpu. Prima, pigliate e tene di u pappu di fronte, sguassate i dete, è scumpigghiate i tocchi fini per scrive u pezzu di u gattu.
  6. Acchianate a pauta persistenti.
  7. Aghjustu ancu cù un altru gattu. E so patale pò esse situatu un pocu diffirenti.
  8. Agghiuncennu dittaghja è pelle nantu à u pettu.

Cute gateaux sò pronti!

Cuncirnendu di sculare un gattu cù colpi culori, pudemu dà cunsiglii. Sketta un boceto di una petite megliu cù un scuru simple. Hè facilmente lavatu è micca micca stampata di carta. Quandu a stampa principale hè pronta, puderete prucede à culore. Pudete fà questu solu o assignate un affare rispunsevule à u zitellu per cuntrullà u prucessu. Utilice u colore, lápices, pinti o marcatori, chì si trova, quelli materiali chì u zitellu hè adduve. Quandu ci hè tutto di piacè, fate l'oluciu u ghjovanu artistu, perchè pruvatu cusì duru! U ghjattu pò esse situatu in un bellu marco è pinnate nantu à u muru, perchè tutti i ghjente pudete vede ciò chì un ziteddu talentu chì vulete cultivà.