A crisa di trè anni in u zitellu

À l'età di 3 anni, u cumpurtamentu di a maiò parte di i figlioli cambia dramaticamente. Assai parechji genitori avè avvistu chì, prima di quellu tempu, puderanu copre cù bè cù u so figliolu o figliola, issa u zitellu hè diventatu semplice manfria, è i metudi di influenza in ellu chì eranu bè cun utilizatu prima, ora ùn cumperenu micca.

Un mussu spessu spira istericis annantu à chioggia, resistenza a vulintà di i so genitori è cumincià à indicà a noncidura è tossezza in varii modi. Ancu s'elle pari più a mamma è i pai chì u zitellu ùn a so propiu, in a realtà, unu deve esse cunnisciutu chì hè assai difficiule per ellu durante stu pirìudu è, in u risultatu, per trattà compite cambiante cum'è tolestu solu pussibule.

In questu articulu avemu dunu cunsiglii utili è ricunniscenza chì avissiru aiutà i parenti surveghjanu a crisa di trè anni è amparà à cumu cun l'untu tarantinu.

Ricevani à i genitori in u periodu di crisa di 3 anni

A supravizza la crisa 2-3 anni, i ghjente ginitori aiutanu i seguenti raccordji:

  1. Ùn impediscenu micca a pezzu di manifestazione di l'autorevulezza. Intantu, questu ùn significheghju micca chì deve avà per tuttu ciò - se u zitellu hè in periculu, fate esse spiegatu cusì à quellu è aiutau di fà ciò ch'ellu vole.
  2. Pruvate per esse tranquillità in ogni situazione. Ricurdativi chì l'aggressione, chianciannu e giuramentu pò aggrava a situazione.
  3. Dà à u zitellu u dirittu di sceglie. Sempre dumandate quale di duie piazze chì vole di manghjà, è chì tipu di brusa per vèstinu.
  4. Duranti l' histeria, ùn pruvate micca influenzà u zitellu con parolle. Espera finu à chì calmessi, è solu dopu à quella, parli cù ellu, analizà a situazione chì hè stallata.
  5. Cumplicità à i prublemi stabiliti.
  6. Sempre parle cù u vostru zitellu nantu à una basa equitazione, ùn spiegu micca cun ellu.
  7. Finalmente, ùn scurdate micca chì a cosa principal hè à amà u zitellu, ùn importa ciò chì.

Esperemu chì i nostri cunsiglii aiutanu à survellà a crisa di trè anni in u zitellu è fate a vostra vita un poignu più felice.