E norme di a moralità è i valori principali - chì hè?

A cooperazione di l'omu cù a società hè limitata da l'atti legislativu, ma ancu di a moralità. L'attitudini per elli hè ambiguu - certi circhudienti anu cunziddiu di esse predominanti supra u restu di e regule, mentri àutri aviani a pussibilità di u sviluppu di u fanaticismu quandu sò assulutizzati.

Chì ci sò norme morale?

U disertu di persone per esse una parte di a società hè incondizie, ma per l'interazzione propria ùn deve parechje standard. Certi sò prescritti da l'statu, l'altri si identificanu in u prucessu di a furmazione di a sucetà. I norme di a moralità sò i principii di una persona, riflittendu in u so cumpurtamentu. Puderete signalà e formi cumuniale è altri formule, l'esempiu di questa storia hè a tesa "strive per u bonu, evitendu u malu" (F. Aquinas) è "beneficiu maximu per a quantità massima di persone" (I. Bentam).

In generale, e norme morale sò un cunfrontu di u bonu è u malu, u vechju hè vistu cum'è u più grande valore necessariu per u funziunamentu armonicu di un gruppu di persone è l'acquistione di a perfezione morale. Tuttu hè destinatu à a priservazione di u bonu, seguità sta strada, una persona cumpleu u so debitu à a sucità. A so cuscenza resta libera, per quessa, u debitu pò ancu micca esse cumpiitu. U prucessu di scelta morale hè ingumentu, u so risultatu serà un impegnu à sè stessu è à l'altri populi.

Chì ci hè a diffarenza entre a moralità è a lege?

I valori basi è e norme di a moralità spessu resonate cù e liggi, ma ùn sò micca sempre ripetiri, è quarchi vota venenu in cunflittu. A persona pò cumprà un criminu fora di boni intenzioni, a so cuscenza serà chjara, ma l'statu hà bisognu à risponde. Fighjemu in più cunsiglii cumu e norme di a moralità è a regula di direzione diventanu.

  1. L'aspettu legislativu sò trattati da l'autorità, li regulanu è seguità l'implementazione. A Moralità hè basatu nantu à a cusida di l'individuu è l'opinioni di l'altri, ùn pò micca esse un cuntrollu chjaru.
  2. E rigioni di a moralità sò aggressivi per l'esecutà, ma dannu una scelta. E lege ùn furnenu micca.
  3. Se ignora e liggi, avete da esse punitu (fine o prigione persone). Se ùn avete cumpritatu cun regule murali, puderà guadagnà a censurà di l'altri è a conscienza impura
  4. Li normi leggimi sò stesi in scrittura, è i standards morali ponu esse trasmessi veramente.

Tipi di moralità

Ci hè parechji tipi di normi morale:

  1. Cunnessu à a salvezza di a vita - a pruibitu per l'assassiniu di una persona o animali.
  2. Cuncetti d'unori è dignità.
  3. Pianu di privacy.
  4. L'indipendenza è e libertà persunale persunale.
  5. Cunnessu cun fiducia.
  6. Rappressioni di a ghjustizia.
  7. Dà relazioni di cunflitti suciali.
  8. Principi etiċi formulati in forma di recommandations.

Ci hè un gruppu separatu chì regula ciò chì sò in natura, è cumu si sò aplicati.

  1. Kant Imperative: e normi applicanu chì si ponu cumuni.
  2. U principiu chì impedisce à esse ghjùdice in l'affari tutale.
  3. Casi simili sò simile.

Cù quale sò stati stabiliti i norme di a natura?

A creazione di liggi è u cuntrollu di a so implementazione si trova annantu à i spalle di u statu, ma e norme di a moralità è di a moralità ùn anu micca un supportu such forte. I travagliaranu u so travagliatu indipindente, ogni nova interaccioni porta à a necessità di stabilisce un framework per ellu. A ripruduzzioni si trova sottu a prissioni di a tradizione, l'opinioni publica è a percepzioni persunale di u mondu. A persona hà una chance di ricusà una restrizzioni, chì ellu considera inacceptable per ellu stessu.

Chì hè regulatu da i standards morale?

U punti di riferenza murali ùn esistinu micca per manighjà a persona umana à un corpu impastatu, anu funzioni assai impurtanti.

  1. Estimated . Pè permette per classificà i fenomeni in bona è mala.
  2. Educazione . Hà un rolu in a furmazione di a parsunalità, cumanda una sperienza concentrata à a nova generazioni. A negligenza à e norme di a moralità affetta a stabilimentu di cumunicazione cù altre persone, chì hè vitali.
  3. Regulatori . Scriva i frontiere di u cumpurtamentu di a personalità è a so interaczione in u gruppu. Stu metudu hè radicali diferenze di altri palisati, postu chì ùn devi micca bisognu di risorse amministrativi. I Cumandini accuminzanu a attuiscenu quand'elli sò crescaldi interni di una persona, è per quessa, ùn deve micca bisognu di seguità.

U sviluppu di normi di i mural

L'argumintazzioni susteni chì l'età di e regule chì guianu a rilazione hè quantu à uguali à l'età di l'umanità. In u sistema genericu ci sò stati formi seguenti.

  1. Taboo . Impone restrizioni strette nantu à e eroticite è aggressivu accussioni contra certi oggetti. Hè rinfurzata da u scantu di u punizioni da e forze mistichi.
  2. Custom . Hè stendu à i membri di un gruppu chì hà statu stati règuli storichi. Dà una persona struzzioni rigorosa, senza mancanza di libertà d'accionamentu, sustegnu di l'opinione publica.
  3. Tradizione . Una variità stabile di u costume, mantinutu in parechji generazioni di persone. I forma di cumpurtamentu ùn presupponu micca una pensioni, avè bisognu à seguità.

Cù a descomposta di u sistema di clan, un principale moralu emerge - normi cuncintrati è giniralizzate chì regulanu l'idee di u mundonu è u cumpurtamentu di una persona in diversi sferi di vita. Scorducianu à tutti i persone, dà una persona un puntu di riferimentu è l'abbandunò a pussibilità di l'autodeterminazione. A sustegnu sò i cuncetti di u bonu è di u malviziu è l'impattu di l'opinioni publica.

Nurmanna muderna di a natura

  1. U sviluppu di e regule andemu in assai stale, diventanu publicu.
  2. I gruppi di persone anu fattu furmatu, à quale hè appiccatu un altru cunciezzione di moralità, riferite cù accortamenti prufessiunali.
  3. Comités d'ética viranu a implementazione di e regule.
  4. A Moralità pianificava i seguenti successi è crises.
  5. A perdita di influenza religiosa cambia a vista di u significatu di a vita.
  6. A globalizazione fà a murali in quantità limitata à u paese.