Kristen Stewart hà prisintatu una reta di robba "Paris in Rome" da Chanel

Avà hè micca difficiule d'imagine i publicità di a cummerciale Chanel senza una storia di u cinematograficu americanu, Kristen Stewart di 26 anni. Unu di questi ghjorni u prossimu sessione di foto di publicità chì a ghjovana attrìglia hà prisintatu una reta di a ropa femina Chanel Métiers d'Art sottu un forte nomu «Parigi in Roma» hè stata aduprata.

Cristen reincarnate in l'Italian fatal

Questu ora u direttore creativu di a casa moda Karl Lagerfeld hà decisu di presentà e creazioni da a colture di moda cullocchendu à l'Italia. Kristen Stewart hà vistutu, brushed and made a pretty catchy make-up. Sicondu l'idea di Carl in sta stampa, l'attrìzia hè diventata in a stella di a "Vita dolce" Federico Fellini - Yvonne Furno, chì in u Cinecittà studiu rumanu preparava prestu per u ghjornu di film. I travagliu nantu à publicità hè stata aduprata in u boudoir, induve a famosa attrice posa in contru à u fondo di mirculi di vendita, cunchju, mobili, mantellu, etc. Sicondu l'idea di Lagerfeld, l'estilu retro chì era utilatu per vede i so cullezioni di cola perfetta, è i fotografii neri è biancu sottulinanu a so elegà è l'eleganza. Tuttavia, ùn anu micca scantatu chì a casa di Chanel hà cambiatu i so tradizioni è ponu liberà "di u passatu". In a so intervista, Karl Lagerfeld hà dettu à u seguente: "Questu hè micca una cullezione retro, ma solu a reencarnazione, micca più, è Kristen Stewart l'hà presentatu bè. Hè un veru prufessiunale. Ùn puderà paragunarli à qualsiasi altru mudellu o attrice. Kristen hè veramente mudernu, qualunqui cosa significa. Credu ch'ella hè a perfetta image di a moda Chanel ». Inoltre, l'autore di a cullezioni accentu chì l'attrè americana hè a so musa, cù quale ellu hè prestu à travaglià parechje anni.

Leghje ancu

Kristen Stewart travaglia cù Chanel ùn hè micca per a prima volta

Per a prima volta, a casa di cummerciale interessa da a stella di a saga "crepuscolo" in 2014. Allora era invitatu à pruvà à una campa di publicità di Chanel è demustra una cullizzioni di vestiti di e donne "Pre-fall". I so ritratti sò assai successi chì u Karl Lagerfeld hà desideratu à cuntinuà à cooperà cù l'attrice. U maestru chjama a Kristen, a so musa, è ghjucà personalmente à ogni settimana di foto. Duranti stu pezzu di tempu, Stewart presentò Chanel cù una cullizzioni di 11.12 sacchetti, Chanel Eyewear glasses è Eye Eyes eye makeup in 2016. Inoltre, Kristen hà statu cunfundita in u brevi documentale "Una volta per tutti", ghjucatu un ghjovanu Coco Chanel. L'autore di u ritrattu era Karl Lagerfeld.