A massa Beshbarmak

Beshbarmak hè un platu di carne tradiziunale di a cucina di l'Asia Centrale. Oghje, vi cunsigliaraghju cumu fà una pasta diliziosa per avellu. Hè preparatu bè semplice, ma ogni amadisciu hà u so pocu truccu.

Ricetta per prufrontu di teste nantu à l'acqua

Ingredients:

Preparazione

Oghji cumbattinu à u pianu, vintendu acqua graduale. Sceglite, fate un pezzu di salinu finu è cunghjite bè. In un grande cungochjaranu a sarpi finta di a farina è aghjunte a mezora prima preparata. Aggiunna un oliu vegetale pocu è amassi a pasta cù mani nettu à una cunsistenza uniforme. Sò deve esse elasticu, lucale è piacevule à u toccu. Dopu quì, trasfurmassi in un filmu di nutizie è u mettiu a meza ora in u friddu, per "maturare".

A massa Beshbarmak in Kazaku

Ingredients:

Preparazione

L'ovu hè divicutu in un vitrughju faceted è chjapputu di salitu. Allora pour un caldo friddu di carne è fate tuttu ciò chì sia fatta. A farina hè fugliata in un tavulinu è fate cù cura u licante predilettu prestu. Amu piace una papposa padedda, è cundiscenu caghjà cù una tesone di cucina è di "affaccià" per un tempu. Puderete dumperà a pasta in un capu finu è seccu livatu. Dopu questu, chjappu i stessi diamanti è fogghi in un calf di carne.

Beshbarmak pasta senza ova

Ingredients:

acqua 205 ml; u salinu à u gustu; oliu vegetale - 35 ml; farina.

Preparazione

In un pappagallou vippò acqua di fogghiu, dispunì da sali è fremenu in l'oliu vegetale. In seguitu, vendu in porghjechi di farina è amassi una pasta densa è elastica. L'aghjunghjevenu in un saccu limpiu è l'abbanduneghja nantu à a tavula, finu à chì si friquìu completamente. Puderà dumperà a pasta in un rettangulu, intrecciatu in chjazzi è fassi in u calf finu à prestu.

A ricetta per appiccicà

Ingredients:

Preparazione

Ovu senza una cunchiglia dispunibule nantu à un tastu, fate una crema agria, fremu u latte è mestisce. Allora u salinu à u gustu è pour u misticu resultenti in a farina. Amegghinu una massa elàstica, fegate cù l'oli vegetale è l'abbanduneghja durante una meza ora nantu à a tavola, è chjinucanu cù una siccità. Allora scaccià è aghjustatu pianu. Dopu, ciuscia i stessi diamanti è fogghjoi in un caldo di carne.