Baku kyata

A Baku kata hè una farina desserta. I ricetti sò parechji platti , ma Baku hè cunsideratu micca solu di u classicu, ma ancu u più gustoso. A preparazione di un kyate hè una cosa simplica è accessibile per tutti, è avà seremu cunvinta di questu.

Baku kyata - ricetta di preparazione

Ingredients:

Per l'ingredienti pudete vede chì u pranzu hè un platu naziunale è assai bè. Avà vedi cume coceranu un khat.

Preparazione

Divide u oliu: 150 grammi sò nicissati per a massa, 100 per u riposu. A parte più chjosa aghjustemu mentre chì in u locu fiat, è ci sò impegni in a prova. Sift farina, siddu vulete, pudete aghjunghje un pocu pani addintatu, è moltu un vetru di farina cù uovo è matzoni. A questu tempu, funnuta 150 grammi di mantellu - hè deve aghjuntu à a pasta adduluratu, micca immediata da u focu. Quandu l'oliu hè prontu, fremu in a massa rimuta, una volta aghjunghjendu à rimbursà tuttu finu à chì a pasta torna oghje è lush, imbruttatu in polietilene è mandatu à u frettu.

Mentre a pasta hè di ripusà, femu l'impresa. Pigliate a mantega da u furella è u fretta nantu à u rossu. Mmedite cù 0,5 tazzi di farina è di zuccaru - hè megliu fà cù e mani. Avemu bisognu à a riescita in a forma di foglia. Avà piglià a pasta, dividite in 3-4 parte, ognunu inghjelà. Per ogni chjucu, appricanu ugde di a farina, u zùccheru è l'oliu, è cambienu tutte sse cose in un rotulu, chì chjappu in porci indipendente. Quandu tuttu questu hè prestu, posa u futuru kyate nantu à una pappagghia grezzata, cima cù una strata di ghjuvana - cusì avemu un ruddy brown - è aghjunghjite durante 30-40 minuti à 180 °. A vostra tradizionale Baku Kyta, a ricetta di quale avemu purtatu, darà tutti i vostri amici!