Salsa Marinara

A salsa di Marinara hè un raghjunista di a cucina italiana. Hè stata utilizata com'è una basa per fà parechje altre salsi, è anu supplienu a pasta, pizza è altri alimenti naziunali.

Preparate a salsa di fresche o in conserve in u soiu sucre di u pumadoru cù l'agliu è l'arbe italiane. Dopu ci vi parlarà cumu per fà u marinara di prugne frescu in secca cum'è a ricetta classica, è ancu avemu da offre una variante di preparazione di salsa per l'inguernu da u tomate.

Salsa Marinara - una ricetta classic

Ingredients:

Preparazione

Per fà una versione clàssica di u salsa marinara, selezziunamu solu tomate. Ci vole à manghjà per uns uns segundos in acqua di furore, dopu à quale l'aghjustemu di l'acqua fridda è ne puru di i pelli. Pudemu u pumadoru cù una licenzerette finu à u puree di u tomate hè acquistatu. I denticulus alli sò limpiati, amminati ligeramenti cù u cultillante è pateanu in una padedda o una puchina in oliu d'oliu finu à oghje. Allora aghjunghjenu a pasta di pumadoru dispostu à u cuntinuu, è dopu à a furmella intarminte italiane. Ancu abbiati devi esse u basilicu è l'oregano è, se vulete, rosemary. E erbe pò piglià freschi è siccati. Anu aghjugnu ancu un tagliente, cilantro è anetru, se vulete e à gustà. Tutte l'arbeji freschi anu da esse chjucu chjucu cù u cuteddu o sfrulchutu in un blender.

Scopre dinò u vinu rossu fiatu in u salsa, aghjunghje u zuccheru, u pimentu rossu è u pappaddu nero è fassi fracciate finu à chì a tela di a crema agria hè acquistata. À a fine di u longu, fate u zitellu di limonu è pour u marinara à u gustu.

Italian marinara marinara - ricetta per a cucina invernale

Ingredients:

Preparazione

Salsa di Marinara in stu casu, avemu preparatu per l'inguernu di i pumati cocizzate. Per fà questu quì, piglia u pudete lavore sottu à l'acqua corrente, è poi diventa in acqua di ferli à parechji sicondi. Dopu quì, piglià i pumati di l'acqua calenta è infunditilu subitu per un pocu tempu in u fretu. Quandu i pumati ponu esse sbuchjutu di i pelle, tagliate in fette è misu nantu à una bacia. Alloghju avemu ancu dilute u denti vastu di aziendaru di azietta, anu u cuteddu, cogliu a cipolla inveciata, aghjunghjenu l'oliu d'aliva, u vinu, u pignate d'alfalfa è timuru finamente finite. Agghiamu i cumpunenti together and have a average level of the furnished to 220 degrees. Dopu à una ora, i cumponenti parfume di a salsa sò trasfirrati in un cuntinuu cunvene, l'aghjustassi un pocu è ghjuchjeru cun un licérateur. Dopu questu, pudemu fugliate a massa per un tamarzu, siparendu e petri è impurite ferma, l'amu piace à pruvà cù u salinu è u zuccheru, aghjunghje l'pepite, mettite è calore nantu à a chiave finu à chì i cristalli sò dissolute. Dopu turnemu a salsa marinara di più di e mitallu litre, cogliu cù tufonce è fate per sterilizazione in acqua di ferli à vinti minuti. Ci ponu esse solu per cap i tarri, è ponu esse stati per almacenà à altri palangre.

Sè siddu vulete, invece di steriliazione, pudete decomponisce a salsa nantu à i cuntenienti è di cunfondarli in u freezer.