U pastore di u pastore

U pastu di u pastore (u nome di u pastore di u pastore) hè un platu assai satisfacente, formatu in tradizioni culinari britanichi, probabbilmente in quelli spazii chì a crescita d'ove hà fattu scentifiche di ricerca storica.

Chì ci hè u pastore pastellu?

U pastore inglesi ùn hè micca un pezzu in u sensu tradiziunale, ma una pasta di pasta cu carne piccola stuffing of young lamb e purée di patata cù l'aghjunghjione di varietalli verdura, certi fugliali è in a versione americana è di furmagliu. Per fà un pastellu pastore, a pasta ùn hè micca usata. U veru pastore in inglese in grecu, a ricetta di quale ùn hà cambiatu à parechji seculi, hè preparatu solu da a carne di cordellu o d'ovinu ghjovanu (a parola inglesa "pastore" pò più definite di traduce "pastore", chì pècure d'ovince, è micca micca altre animali ).

Opzioni muderni

U libru di cookbooks contientanu descrizzioni di un pastore di u pastore da i restos di carni torci (o stufa) è purpi di patata. A carne hè stata minata cù a manu. Avà, invece di muttu, a vitedda o vacca hè spessu usata, a carne hè diventata in picurinu micca mane, ma cù l'aiutu di un macinaggiu di carne. Sta opzione hè chjamata cottage pie (cottage pie). È ancu u pastore inglesi classicu hè megliu di cocilu da u cordellu.

Cumu pudè un pastore pastore?

U pezzu di pasturi (ancu in a versione cotta) hè un pianu chì hè faciule simplificatu di u famu, perfettamenti adattatu per un lunch o un cena di famiglia. Cusì, u pastore in inglese, una ricetta accerta à l'autentificante.

Ingredients:

Preparazione:

Cumu pudè un pastore pastore? Per principià, i vegetali sò puliti. I patati sò incisi in pezzi maiò, e cipudine sò più chjuche, i zappunate sò piaghjetti findi (o grapamu in rossu), zucchetti di apiiru - arbitrarie. Aghju svigliatu in ogni modu cumu. A patata fassi fogghi un salottu arghjenu in salitu finu à u fugliatu, è poi sali l'acqua è fracciate patate in puree. Aggiungi un grammu di 30 betti, liggeru aggiunà è pimenti. Chjucu. Scrivite i purcina, aghjunghje l'ovu è imbulighjà. Coperta u cuntenutu cù una cupirtella è a pusà dinò per sempre. Calimu 20 g di oliu in una padedda. Friture a cipolla prima, aghjunghje l'olije, è l'appi. Manipulate a scapula activamente. Avà aghjunghje u ricchieru, liggeru è cattivu nantu à u focu mediu, affinchendu continuamente. À a fine di u prucessu, aghjunghje l'agliu.

Scappi a farina in un pezzu friddu sestu, finu à a finezza rossita è dettore u fogghiu. Emu staminamu, purtate à foglia è prutomemu per 1-2 minuti. Aduprate u calore è u pudete durante 8-10 minuti. In un pane di furna, oiled, pone à capasti di carne piccola, dopu purcina di patate. Pudete ripetiri du capigliu duie volte. Pone a moffa in un forru precuvenu à 190 ° C. Agite aproximadamente 50-60 minutes. U pastu in pastore in ligna hè bonu per serve per cena (calda o fridda) cun una tazza di caldo in caldo.

A versione americana

Pudete cose u pastore in a versione americana, per quessa aghjunghje à a lista di ingredienti un grammu di 170-200 furmagliu rossu chì serebbe interleavanu i strati è pour a cassola à cima. A versione americana, di sicuru, tastier e più raffinata. Di sicuru, hè bonu per serve u pastore nantu à una tassa cù ramoli d'arbeji freschi (tagliatore, cilantro è albahaca). Pudete servisce u vinu di tè. Ùn crede micca chì u pane ùn sarà serve.