Diagnostu Perinatuu

U diagnosticamentu perinatale hè un settidu di misure dirigitori à a preghjudizione di i disordini chì anu occidinamentu durante a gravidanza, è l'eliminazione di patologii chì si sviluppau immediatament dopu à a nascita di u zitellu. Hè spessu per distinguì entre metudi invasivi è non-invasivi di u diagnosi perinatali.

Comu regula, ogni donna, visitendu l'uffiziu di diagnosi perinatali, hè avviennuta in avanzu nantu à què tipu di ricerca chì hà da passà. In ogni casu, ùn tutti ùn sanu di ciò chì significanu. Fighemu cun elli in più dittori.

Allora, cù metudi invasivi, u duttore cù l'aiutu di e strumenti utili accede à a cavità d'utru per a prenotazione di u biomateriale è u traslazioni per più ricerca. Non-invasive, per quessa, à u contru, - u diagnosticu ùn implica "invasione" di l'urgani riputtivi. Hè sti mètudi chì sò più spessu usati in u stabilimentu di patologii di a gravidanza. Questu hè in parte per u fattu chì i metudi invasivi prudenu una qualità più altu di un spicializatu. à a so rializzazione di u big risk di dannu di l'omi riproduttori o un fugliu.

Chì preoccupa mètudi non invasivi di diagnosi perinatali?

Sottu stu tipu d'studiu, com'è regula, capiscenu a cumpurtamentu di e so pruprietà di sta pruposta. Sò include 2 stages: diagnostica ultrasound è anàlisi biochimica di cumpunenti di u sangue.

Si avemu parlatu di ultrasound com un test di scrutiny, u tempu ideale per ellu hè 11-13 simpati di gravidanza. À u listessu tempu, l'attinzioni di i medichi hè attatu à i paràmetri cum'è KTP (dimensioni coccigiariali parietali) è TVP (grossu di l'u collu). Hè analizà i valori di sti dui caratteristiche chì i spezialisti cun un altu gradu di probabilitati pò assuntu di a prisenza di patologii cromosomani in un zitellu.

Se suspetti d'esse sò attuale, una donna hè assignata una prova di sangue bioquimica. In stu studiu, a cuncentrazione di sustanzi such as PAPP-A (proteini A plasma di l'assenza di gravidenza) è a subunita libera di gonadotropin coriónichi (hCG).

Chì ci hè u mutivu di diagnostica invasiva?

Comu regula, stu tipu di ricerca hè diretta per cunfirmari li dati existenti di l'enversi previsi. Bastamente, queste sò queste situazione chì u zitellu hà un risichu risicu di sviluppà anormalità chromosomali, per esempiu, questu hè abituatu generalmente quandu:

I più frequentamenti usati di metudi di diagnostichi invasivi sò chjucchi di cilionò è a amniocentesi. In u primu casu, per u diagnosticu di l'utru, cù l'aiutu di un strumentu specialu, hè presu un pezzu di tissutu corioniunale è u sicondu - pruduce un abultazione di u fluidu amnatuicu per un diagnòsticu di più.

Tali manipulazioni sò sempre realizati sclusivamente sottu u cuntrollu di a machina ultrasonica. Comu regula, per a appuntamentu di metudi invasivi di a diagnosis perinatali, hè necessariu di risultati pusitivi da i testi di screening previ.

Cusì, cumu pò esse vistu da l'articulu, i metudi di diagnostichi perinatuali cunziddiranu cumplementarii. In ogni casu, i più frequenti sò micca invasivi; anu adupratu un riscu di traumu è permettenu una probabilita alta di assicurà un disordine chromosomale in un futuru baby.