Pasta d'annu da a pasta

Allora, l'annu novu hè vicinu à u cantonu, semi preparate da sta maravigliosa festa. Oghje ghjornu sò e tanti varietà di pasta in vendita chì si saria stupidu per ùn micca micca di usà in u decoru. Oghje, vi diciaraghju cumu fà pasta .

Articuli di pasta - una classa maestrale

Un arbre di Natale fattu cù i so propriu esse diventatu u decoru più notuali di a tavola festiva. Sì, è fà chì ùn hè micca difficiule.

Per questu ci hè bisognu:

Pigliate u vinu di vinu, sguassate u pede, da u largu largu accuminciamu a pasta di pasta-arcu. A pezziera hà bisognu à straccià in l'ordine scattata. À a cima, parechji fille seranu tuccatu da i mitami di l'arcu.

Aghjunghjite, pigliate a nostra pierna, anuglitata previamente, è l'altra di a stessa lega, è pegate à l'urli (vede photo). Cusì avemu un podstavochku per u nostru Natale Natale. Piuvete à u largu largu di u vinu di vinu.

Dopu chì a cola s'assine bien, pudete mette l'arbre nantu à a perna è dipinta, in u nostru casu, in verde. È finissimu a nostra articuli cù l'adornamentu di u nostru Natale di Natale, una stonda è ghjucate.

A decorazioni di i pezzi cù i so mani

Altru attribuenti di l'inguernu è l'annu novu, chì duvemu fà - i flakes. Per i flakes de neve bisognu:

Pensate à u disignu di i vostri futuri fuglioli di caccia è di selezziunate pasta, chì per questu scopu, è idee pò vede nantu à a photo.

Cola cù cura di a pasta entre issi, lasciate è secca. Quandu secondu, pittura cù paint. Coloru sceglite à a vostra discrezione - eli hà sceltu biancu. In u cartulare, fate i fiascanu, copre cù a pintura, stà à sughjornu è ripetì a prucedura.

Dopu chì u pittura hè sbucciata, copre u fioccu di fiocenu cù seconde. Fate un filu è fate nantu à l'arbre.