Sultan Qaboos Mosque


Ogni paisi musulmane hà a so propria Gran Mesquita - u principal locu religiuu di a capitale, induve tutti i musulmani cuglia. Ci hè ancu in Oman - hè a Mezquita Sultana Qaboos, o a moschea di Muscat . Questa hè una struttura grandiosa cù un disegnu unicu. Scupremu di ciò chì interessante.

Storia di u sacru

U sacru musulmanu hè a principale attrazione di u paese. In u 1992, Sultanu Qaboos hà decisu di dà à i so sughjetti una mezcheggiu, è micca alcune, ma a più chì ùn hè più preziosa. Hè stata fatta per i fondi privati ​​di u Sultan, cum'è assai parechji mosche in Oman .

A cumpetizione per u megliu di designu hè stata vittoria da l'architettu Mohammed Saleh Makiyya. I travagli di travagliu duravanu più di 6 anni, è in u mesi di u 2001 a mosche adorned a capitale. U sultanu stessu visitatu u situ di custruzzione assai volte, è dopu visitava a grandi apertura - è dopu avè micca visitatu a moschea ancu una volta.

Oghje, hè permessu di visità micca solu i musulmani, ma ancu turisti-gentile. Questa opportunità pò esalta di uni pochi mosque in u mondu musulmane.

Funzioni di l'architettura

A maiò parte di a pupulazione di Oman pruprietà l'ibadismu - u rumore di l'Islam, chì cerca di simplificà riti religiosi. A causa di sta mezchettu, i paesi ùn anu micca avutri ornamenti, si diferendu in l'internu strettu è a simplicità. A Sultana Qaboos Mosque hè una salute quella regula.

I momenti architettoniali principali sò quì:

  1. Style. U custruttore di a mezquette hè fatta in u stilu tradiziunale di l'architettura islamica. A più chjave chì chjina u to ochju hè minaretta: 4 lateral è 1 principal. A so altezza hè 45.5 è 90 m, rispettivamente. In l'internu di l'edifiziu, i motivi sò chjaramente visibili, è i mura sò cuparti in marbre grisu è biancu.
  2. A talla. In tuttu u Mediu Oriente, a Sultana Qaboos Mosque hè cunsiderata cum'è secunda dopu a mezchezza di u prufeta in Medina , è in u mondu - a terza più grandi. Hè custruitu nantu à una culletta, cum'è un capimariu musulmano. A custruzzione di sta struttura majestosa hà pigliatu 300 mila tunnellati di arenelli indianu.
  3. A cupola. Hè doppia è hà una tappa in aperta, sottu un visuicu di un mosaicu doru. Si sviluppau à 50 m. In l'internu di u perimetru di a cupola sò finestri cù vetru multi-culore - per elli a stanza arriva a luce naturali.
  4. A sala di preghjudiziu. U palazzu cintrali centrale sottu a cupola hè tutta solu à dispusizioni di i fede. In più di ellu, in i vacanze, i crìvuli cresce ancu in l'esterno. In tuttu, a Sultana Qaboos Mosque pò accade 20 mil persone.
  5. Hall pè donne. In più di u salottu principali (male), ci hè una altra sala di petite pricetta in a moschea per a donna. Ci sò 750 persone. Questa inuguaglianza hè duvuta à u fattu chì l'Islami deve dumande à fà a prichera à a casa, ùn hè micca necessariu per a vede u mezchettu quì, perchè ùn hè micca pruibitu. L'abitazione di i femine hè decorata cù marmu rosatu.

Ciò chì vede?

L'internu di a mezquita di Sultan Qaboos ùn hè micca menu rifutu:

  1. Una parete persiana unica in a sala di a preghiera hè unu di i principale attraversu di l' internu di a moschea. Questu hè u più grande tappe in u mondu. Hè statu creatu da una cumpresa di i catanisi iraniana cumanda da u Sultanatu di Oman. A tapetta hè stata fattu di 58 pezzi individhii unificati, è a divintura di stu enormu tela hà pigliatu parechji mesi. I caratteristiche principale di una caratteristica inùtuve:
    • pisu - 21 tunniddati;
    • numaru di mudelli - 1,7 milioni;
    • u numaru di fiori - 28 (sò stati ùltimi tufoni d'urighjini vegetali);
    • a taglia hè 74,4 hè74,4 m;
    • u tempu di a fabricazione - 4 anni, durante quale 600 boi travagliatu in 2 turni.
  2. Lusters ùn solu l'illuminà i palazzi di a mezchezza, ma servenu cum'è a so dicurazione. Un totalità di 35, è u più grande di elle, produzzione in Austria da Swarovski, hà un pesu di 8 tunnelle, un diametru di 14 metri è cunsistenti di 1122 lampi. Per e so forma, repite i minareti di a mezquita Sultana Qaboos.
  3. Mihrab (l'archu apuntamentu versu Mekka ) in u salone principal hè imbuffulatu cù raffiudiu e raffigurati cù suras da l'Koran.

Cumu visita?

A causa di u fattu chì i turisti sò permessi per entra à a Sultana Qabo, puderanu vede u santu di u paese chì ùn sò solu da l'esternu, ma ancu da l'internu, è cumpletu d'impatente. Per fà questu, devi seguità a seguente e regule:

I parishioneri anu visitatu l'edificiu di trenta stori di a bibbiuteca aperta à a moschea. Contene più di 20 mila edizzioni di temi islamicu è storicu, travaglii di Internet gratuiti. Ci hè ancu una sala di conferenza è un centru d'infurmazione islamica.

Cumu ghjunghje?

A Sultana Qaboos Mosque adorneghja a periferia di Muscat è si trova versu a mità di u centru di a cità è l'aeroportu principalu di u paese. Avete bisognu à bus à busu à u Ruwi. In ogni casu, i viaghji di vende ci ricumandemu di accustà quì per taxi, in particulari in l'estiu, postu chì da l'altru a l'intrada da a mezchettu deve avè bisognu à una distanza considerablee à longu u piumu ardente.