Sketi in aquarium

Sempre cusì accuminzanu l'acupuncture in u prucessu di furnisce l'acuariu pensate chì i scherenti sò necessani in l'aquarium. Per risolviu sta dumanda, bisognu à sapè per quessa sò in generale per esse permessi à l'aquarium è quale hè l'usu di questu.

Ùn avessi bisognu di un aquarium?

Questi oghji abbitanti sò capaci di purtà e benefiziu è danni à u vostru aquarium. Quì, cum'è in casu di droga, tutta di a dosa. U babbalu sò infermiera naturali. I manciunu tutti i rossi di i manufatti è i pianti morti. Inoltre, i carcangeri sò usati per purtà l'acuariu, scorcianu da a pezza di i muri è assorbiscanu i prudutti di l'attività viticula di u pesciu. Ci sò parechji tipi di caragio chì puderete segui à utilizà com'è indicatori di qualità d'acqua in l'aquarium. È i cariglioli chjassi in l'aquarium sò spessu serve com un elementu decorativu.

Ma esse criaturi ripruduce assai prestu, cusì à tempu duvete esse regulatu a so populazione artificiale. Se massa picculi culloca in l'acqui, questu resultarà in una mancanza d'ossigenu. Cù una mancanza di manciari, cuminciarete à manghjà i vegetali, è parechji alzà secreziun mucus, chì purtanu a contaminazione di l'acqui.

Pudete ridivà di a populazione di caracili in parechji maneri. Hè abbastanza à aghjunghje in manu è caccià l'eccessi particulari. Esperti sperienze cunsiglienu un modu più faciule. À u fondu di l'acqui, posa un platinu cù l'arcu. Quandu i caragòcenu s'incorpora, fate sullivà u platu da l'acqui. Inoltre, in a tenda di animali, ci hè stata offerta mezzu speciale per cumbattimentu di babbalu, chì simplificà a suluzione di u prublema.

Chì avemu cumentu chì manghja in l'acqui?

In cundine naturali caldi carghjenu algas e sviluppi bactrii. In l'Aquarium, i carrabbinera ponu manghjà cineti grechi nantu à u vetru, u luggenu. L'ampularii di babbalu si rasparanu perfettu u vetru è pianta tutti i pezzi. Puderanu manghjà i pianti ghjovani, ma dinò ferma raramenti è da a mancanza di nutritura.

Comu regula, i carcà pinsati nantu à alga morta è questu aiuta per mantene a qualità di l'acqua à u livellu puntiddu. Ampullarii pò mancà tuttu ciò chì pò esse strufati è ingutu. Eccu a lista principali, chì carrabbinera manghjanu in l'aquarium: spinach, cucumari, zucca, pisci. Inoltre, i carcuni pò manghjà i pezzi morti è i ova. U nutrinu ci vole à fugliassi abbastanza. Pudete offre a carne scraped scalded o una foglia d'insalata. Cogliate uni pochi fette di pani biancu lavatu.

Per sviluppà è custruisce una casa, i caracili necessitanu calcium. Assicuratevi chì u pH di l'acqua ùn caduta micca sottu 7, se hè più altu - hè solu bonu. Sì l'acqua in l'aquarium hè troppu intagliu, aghjunghjendu un marmu chjaru, calcariu. Pudete molru i cunti di u mari o cumprà una medicina per designe in a salute di l'animali. Cresce a durità di l'acqua in l'aquarium.

In casu in u carottu in l'aquarium?

Succece chì i caracili in l'acquapore parevanu impruvisu, quandu ùn avete micca bisognu di cumincià. U babbalu puderia esse ghjustu da terra o piante. Sì ùn avete micca furmà u liceu prima di spressione in l'aquarium, pò esse pò esse una cunceta cù un babbalu. Oghje, i carcuni in l'aquarium aparicenu in a forma di ova nantu à e foglie d'alga.

Perchè i caragòli muri in l'aquarium?

Ci hè solu duie motivi per a morte di babbalu. Piura acqua moltu è a mancanza di coglie pruvucà cunsiquenzi tristi. Perpende l'alimentazione di i vostri animali cù cuglie o insulazione. Questu ùn spontò l'acqua, ma permettenu i caracili per svolgiri. Nota chì per l'ampullari hè bisognu di circa 10 litri per ogni individuu. Senza sempre cura guardà a durazza di l'acqua è ùn avarà micca prublemi.