Razza in periculu in Newfoundland

Sicondu una di e tanti versioni di u cane Terraforte fù chjamatu dopu à a so patria - l'isula Canada di Terranova. Originamenti era usatu com'è cane di travagliu, capacitu di portanu carichi enormi. Inoltre, stu cani di acqua, quandu era chjamatu, hà divicutu è aiutò i marineri Canadiani piddranu l'acqua di a reta cù u pesciu, è puderia ancu parlerbilmente di determinà a spiaggia in nebbia o durante una tempesta. Per quessa, a Terra di Tarranu hè statu ancu chjamatu sfughjatu da a ghjente .

Dopu un cane forte è bella per tutta u mondu. Oghje un canu in Terranova pò esse una masca domestica, un salvatore per l'acqua, una guidata , è ancu un peru militari è di polizia.

Newfoundland - description of the breed and character

U cane di Terrafossia pussede un corpu meditare musculu putente, i so movimenti sò bien coordinati. A testa massima cun un cranu scuro hè un arcu pocu cunveice è un monticulo occipital fortiata. U nasu di u nasu hè neru in cani bianchi è bianchi è marroni in i cani di u culore pertinenti.

U fossi, coperto cù pilami grùassu, quadratu è relativamente cortu. Ochji picchi sò largu è largu. Oghje sparghje di una forma triangulaire sò fittezza à i pochette. U corpu cù una larga back is massive and strong, u pettu hè amurusu è largu.

Intra i dete di i membri diretti diretti sò i siti chì permettenu à u cane per natà è fàtela. Hè quellu chì hà pussutu bè garanti. A cuda durante a natazioni hè ancu un rolu impurtante, perchè hè forte è largu in u Tarranu à a basa.

E la lana di u Terraniu hà pruprietà repellent. U capeddu grassu hè dirittu è longu, u sottucattimentu hè densu è finitu, è cù l'invernu hè ancu più grossu. Nantu à e pani sò e stritti, ùn ci hè fur sur la cuda.

U culore tradiziunale per u Terraniu hè un granu nìvuru, ma i culori bianchi è bianchi è marroni sò ancu accettate.

I cani di a razza di u Terraniu sò grande: l'altitudina mediu di u male in a vaghjula hè 71 cm, è a femina adulta - 66 cm.

A razza di Terrafusion hè cusì intelligente chì hà a capacità di decisione impurtanti nantu à a so propiu in una situazione dada. À u listessu tempu, un cane ùn puderebbe sverbenezzione d'un cumandariu senza significatu, è in casu di ogni situazione estrema, u gruppu ùn devi micca bisognu à u ghjornu: u cane pigliarà a decisione curretta.

U Terraniu ùn hè micca un vigile assai bonu, perchè ùn hè senza esse aggrigazione à e persone. Tuttavia, per venite à l'aiutu di u so maestru, hè capaci à almenu. À u listessu tempu, un ghjovanu ùn muzzicà una persona per qualcosa, cù a so altezza è u pesu, hè abbastanza per fallucchjarà u curatoru.

U Terranova ùn hè sensu sensu un mudellu cambiamentu di u sentore di u so maestru. Dunque, u megliu squadru per questu ghjornu serà una dumanda, micca un ordine, è sicuru ùn hè micca un chiancinu.

U novu in a vita hè una persona monogàmica è hè assai ligata solu per una sola famiglia. E si devenu circate circate chì hè obligatu di vigliacchera cù l'altri populi, ùn hè micca capaci di cunfidla.

Cù i zitelli stu cani maiò si cumportanu cun cura, cù pacienza è cun debitu. Ùn hà micca indulge u capriccioso figliu in tuttu, ma hè sempre cercatu è prutettore.

À altri animali, Terranova ùn hè micca cunflittu à tutte e cose cun perfetti cun tutti. Amassi u cane è l'invitati di a casa, in casu, sensa u veru periculu chì emananu da u visitore, definisce cù u so maestru. À a pruvucazzioni, u ghjinuu mai pruduca. U puntu quì ùn hè micca in furmazione, ma in sensibilità naturali è u desideriu di pruteggiri membri di a so famiglia.