Frutti esotico in Tailanda - pruvate?

A cucina di Tailanda hè notera per a so spiciness e spices. Una cunvenzione logica di quessa un manghjà pò è deve esse fruttu - frescu, suculente, ricupero. Sò boni per u colazione, perchè dà u corpu a cundizione necessaria di vivacità è energia. In u regnu assolatu di a Tailanda, ci sò tanti chì i turisti ghjucanu i so ochji. Sò in ogni locu - in cantati, in vendita, ristorante è solu nantu à l'arbureti. Vogliu pruvà tuttu in una volta. Portonu in a vostra attenzione un breve generale di i frutti exotichi è assai interessanti di Tailanda.

A volta ci hè necessariu di fà una riservazione chì a maiò parte di elli ponu esse acquistatu da noi, in praticamenti in un supermercatu grandi. Ma hè megliu micca di riesce riscosu, per ùn spalla micca a vostra impressione, perchè quì cunghjunati i frutti trinzati anu pocu cumuni cù i frutti freschi è stati novi.

Allura, cuminciamu a degustazione.

Pomelo

Un grande fruttu citattu, cù a tene di un melone mediu, cù carne rougesiana, moderatu sour e amare dolce. A maiò parti di tutte in apparizione si pare à un gran pomelo di forma alargata cù una peddi virgini, gialla è grigia, è à u gustu, in principiu, hè simili. Conti parechji vitamini A è C. In u Tailanda, pudete cumprà cum'è hà limpidu è imballatu in a film di l'alimentazione. Hè megliu di guddà in a so staghje - da settembre à uttrovi.

Frutta di Dragons

Sembe una grande manzana oblonga. Sutta a pelle rossa brillanti, una carne densa di fiori bianchi, rosse è rosa sò oculistica in una varietà di picculi boni per u voluminu, cum'è à u kiwi. Per pruvà cum'è una fragola.

Mango

Sicondu parechji turisti, forsi, unu di i più freschi tailandesi. Oblong, cù una peddi fiammata sua, di culori verdi, gialli è rosso, chì hè facilmente neve. Dentru - un grande sbracinu, chì, in ogni modu, hè facilmente sipatu da a polpa fibrosa succa densa è fina, chì hà un aroma maravigliu è gustu dolce. In ogni casu, cun ellu ci vole à esse più prudente - in gran quantità maese manghja l'indigestioni.

Lychee

Un bagnu scuru bellu cù una pelliccia dura densa di u culore rossu, sottu quale hè una pappulata bianca, succosa è dolce. Hè assai usata in cucina tailandese per i servitori, bèie, ghiacciato. A Tempiu di litchi dura da aprili à ghjugnu.

Durian

U rè di u fruttu di Tailanda, chì ùn ùn abbandunà nuddu indiferente, hè o adurati o disgrazziatu. Sempri a dura scarpatura greca cù spine consulenza di polpa amarica in u celu di a crema agria, chì prima ùn ùn hà micca un oliu spiciale, ma pò piace una pasta dolce. Ma littaralmentu in 15 minuti hè oxidatu è cumincia à pudè "pudore".

Mangosteen

A Regina di i frutti hè a bestia aghjunghje à un durian specificu, grazia à un gustu frescu è disprezzu chì neutralizeghja l'aromu insulitu è, in u risultatu, si forma una diliziosa cunbinazione cù questu. Pruvate megliu da a mità d'aprili à a mità d'uttrovi.

Guava

Sembe un pocu manci green. A carne hè rossa, incubata da e petite foglie solidi, hà un gustu amatu-dolce.

Jackfruit

A più grande frutta tailandese - u pianu di i frutti individuali alcuni 20 kg. Venenu, per regula, in una forma purificata. A so polpa amarilla ligera s'assumiglia una pastiglia è in a so forma prima hè adurata da i ziteddi lucali.

Carambola

Frutta oblughia u lumentu, cumpostu di lobuli lonzitudini è in una rùbbrica appressa à una stella. U canuni maturi è dolce, cù un aroma floral riccu.

Rambutan

Un fruttu ovitu ovalatu coperto cù villi. A pelle hè facilmente sbuchjata, espunennu una carne succulosa bianca cun un ossi petite. Ci hè u più grande è più rosteru, u più dolce è sucietà. Pudete cumprà da aprili à uttrovi.