A donna ideale

Forsi, unu di i temi più stimulanti hè l'ideale di una donna à l'ochji di l'omu. E duranti a so discussione, ghjenaralmente una bìzzu longa cù un bustu bustie, una cintina finta è labbra bagnata hè rappresentata. Ma ubligatoriu chì sta stampa hè stata inventata da e donne è si stàvanu longu à stà, aghjustendu cun dieti, esercizii fìsici, recite à cirurgia plastica è prucessi cusimpianti. In fattu, cù l'ochji di l'omu, l'ideale veru di una donna ùn hè micca un bonne Barbie.

L'ideal di bellezza femminile per i genitori

Parrannu di prufumi di masculi, hè difficiule di fà un ritrattu di a donna ideale , chì vulete tutte di manera tutta a cosa. I preferiti sò influinzati da parechji fatturi, cum'è u physique è l'apparenza di l'omu stessu, u so urìggini, età è vita di vita. Inoltre, u gustu è u culore ùn hè veramenti micca cumpatori, è in materii di scelta, tuttu hè assai indettatu. E, anchi si Marilyn Monroe hà cunsideratu à capisce i milioni di persone di u sessu più forti, hè impussibile di esse chjappiutu per tutti. Ma, sempri, pruvemu di generalizà i desideri di l'omi nantu à l'apparenza di una donna è capisce ciò chì avemu bisognu.

Ideale di una figura femminile per l'omi

Cumu pò quì sottu u numeru scogliu, entrevista è votu, a donna ideale, in l'opinione di l'omi, hè distanti da i paràmetri 90-60-90. Inoltre, l'impurtanza di sti parametri è a so significatu sò sottumessi assai.

  1. Seni. In fatti, a maiò parte di l'omu ùn piace micca u gran bustu, cum'è chì hè generale cose. Preferite un bagnu medju, ma di una bella forma, elàstica è stinata.
  2. Cintra. In questu casu, ancu i ghjente stessu sò sbagliati, dicendu chì una donna hà avutu una cintura di l'aspirazione è una panna flat. Duranti una survey usendu ritagliu chì i rappresentanti di u sessu più forti sò stati offerte per sceglie i femini più attrativi, e donne anu ricivutu una maiò massima di voti cù una circunferta cintura di 65-70 cm. À u stessu tempu, ùn anu micca avutu una stampa di salvezza, ma sottuponuta à i rispondenu cù un panchisu femminile nisatu senza diliziosi grassi .
  3. Cascate. In un sensu, a preferenza per i malati di a donna hè dovutu per a natura stessu. A donna ideali per un omu hè a mamma di i so figlioli futuri. Hè dunque, hè cumprenda perchè u sessu forte, in generale, cum'è e chjucchi cù maleri rounded è i buttigli elastii, convechis.
  4. Legs. I pruvate à visualmente estensione e so gemme in alcuna manera d'apparenza più attrattiva. Ci hè parechje chì per l'omi ùn importa micca à tuttu. U fattore determinante hè a forma prugna di i peri è l'absenza di celulitis nantu ad elli.

L'ideale di a bellezza di a face di una donna per un omu

Prima è primu postu, deve esse nutatu chì l'abusu di i cosmichi ùn sò micca micca avutu micca avanti da l'omi, ma dinò repele. U pensamentu di ciò chì si trova à parechje maquillaje, scantatu u sessu forte. Per quessa, hè cunsigliu solu per piglià a cura chì a pelle hè bè raglia, neve è sana. Questu permetterà l'usu di un minimu di cosmichi è cunquistà una attrazione naturali.

  1. Occhi. Hè interessante chì l'omi raramenti ricordate a forma è ancu u culore di l'ochji di i so scelte. Eranu discrive l'uguala solu di una donna. Dunque, ùn passate longa ore in fronte di u specchiu, circate di correggià l'ochju cut. Se u visu hè bonu, apertu è ligeramenti enigmaticu, allura l'omu di i vostri amici definitivu l'apprizziarà.
  2. U nasu. Questa parte di a fàccia hè una occasione per disputi dispunibule. Unipochi cum'è un insuffituente sulidu, un omu - dirittamenti, u perfil grecu. Dunque, ùn ci hè bisognu di preoccupari a forma di u nasu è a so larga, l'omi ùn anu micca decisu.
  3. Lips. Sensuale, labbra sporta, per suprattuttu, attruverà i visioni d'omi. À u stessu tempu, se per natura ùn pussite micca tutte e furmazione di i labbra, hè megliu di sinsibilizà e scrogni naturali è ligne per corrette cù l'aiutu di lipstick o brillarru. I labbra artificezzate anu micca fattu l'appruvazioni di l'omi.

Disputati nantu à l'ideale di bellezza femina hanu continuatu sempre, è più importantemente - apreghjunghje à amà è adetevi, piglià a cura di bellezza interna. A donna sicura, intelligente hè un ideale per ogni persona, inveci di i so dati esterni.