Cumu fà un omu pensate di voi in a distanza da a forza di penseru?

A distanza da ogni rapportu hè una teste, è parechji ùn passanu micca. Hè per quessa chì e donne anu da scelte diverse manere di fà un omu di pensà à elli di una distanza, perchè questa hè una grande opportunità per mantene sentimentos è ùn perde u contactu. Qualchissia prifiri l'usu di sapienti di i psiculoghi, l'altri ellu magicà per elli.

Cumu pudete forçaranu un omu di pensà à voi di una distanza?

Comu sapete, pinsamenti diretti à a direzione ghjusta, ponu travaglià maraviglii. A un omu amatu ùn ùn finisce micca di pensà, mentri si distingue, avete bisognu di rializà un exercitu sempricu di ghjornu. U tempu ideale hè quandu u sughjettu di l'adorazione hè stata supratuttu. Avemu bisognu à u lettu, rilassate, disperse di tutti i pinsamenti è cumincià à rapprisintà l'imagine di u sceglie. Hè mpurtunatu di pruvà di ricurdari a tuttu u minimu u dettu, perchè altrimente, facenu mentalmente chì un omu pensate di voi, ùn hè micca travagliatu. Quandu l'imàgine hè quantu cumpletu, avete bisognu di imaginaru cumu si stalla in u so corpu è a cuscenza. Hè necessariu per rapprisintà i so sentimenti. U primu passu hè di mandà in modu spirituali cumandamenti clarificati cun voi.

Ùn mai averebbe cumu manipulazione in u periodu di malatie, perchè ùn sarà micca risultatu, è spende a vostra energia. In più, hè casi impossible di cuncintrà in stu statu. Ùn ùn dì micca qualcunu di i vostri miri è i pratichi, cumu ùn sarà micca un risultatu. Questu hè spiegatu da u fattu chì i pinsamenti di l'altri pudemu cambià a direzzione di l'energia.

Cumu fà un omu o un picciu casatu pensate à voi cù l'aiutu di a magia?

Aduprate l'opzione d'impeghera solu s'ellu ci hè una creazione unshakable in un risurtu pusitivu. Avissi adupratu da a magia hè una espansione perchè perchè è s'ellu si usa in modu incorrectu, puderia dannu una persona. Ci sò parechje scelte di ligame. Per esempiu, pudete piglià una foto di u sceglie chjamatu, nantu à quale hè statu illustratu à a cintura è un fille rosu. In a stampa, avete bisognu di scrive i vostri nomi è di broddu in un core à u zitellu à a manca in u pettu. Duranti questu, avete bisognu di parlà di una cuspirazione per avè un omu di pensà à voi da una distanza, perchè altri, u ritu ùn sarà micca travagliatu, ma soe cusì chistu:

"Prutirette, aghju, aghju amatu, oh (nome di u zitellu), figliolu di Diu. U vostru core hè cunnessu cù u mio solu. Pensate à mè, sintì un pang in u core, caru (nome di u zitellu). "

Un altru rituali efficae hè di fà un carmu estimatu pensate di voi. Per pigliàllu solu bisognu infusione di melissa - una pianta chì hè utilizata in parechji rituali amatori. Avete bisognu di prima di l'alba, lavò a to infusione è bè da un pocu. Duranti questu hè impurtante di penser à un omu, è dopu avè bisognu di dichjarà e parolle:

"Vola, mosca, focu di l'amore! Vola à u prugettu di cori. Dienticà pensà à mè, permette u so pensamentu curlà cum'è una ribata.