Patria di u mondu esterno

A pianta munstru hè un nativu di i tropiche, appartene à a famiglia di arocchi. A patria di un monstru di a famiglia cum'è familiar è l'America Centrale è Centrale.

Unni un monstruu crisci in natura?

In u sudu, l'aria di u fiore copre a maiò parte di u Brazil, in u nordu - a penisula di Yucatán è quasi tuttu u Mèssicu. In u XIX sèculu u monasteru hè statu purtatu à u Sudu-l'Asia è si stabilisciarà solu.

In totalità sò quasi 50 spezia di i pianti di u genulu Monstera. U so nomu hè stata datu à l'fiore per via di u grandu giganti chì pò ghjugna in u sularu apertu, in quantu a strana è apparizione in legenda. In a traduzzione Monstera significa "mostru". Ancu s'è capisci, ùn ci hè nunda in un monstruoso.

Cumu si un mostru pò cumporte in lu salvaticu?

A pianta hè una bella, saturata una pranta perva è arbuluja cù zucchetti scalendu. Sùbitu spende l'arghjintivi di l'aria, è i lochi sconcieddi anu un grandu grande. A inflorescenza hè una cugina cilindrica, a fioritura hè bisessuale.

I razziali adimentali sò nicissati per a pianta per nutrimentu supplementu. Cumu l'humidità in a casa di a pianta d'interiors di u mostru hè cresciutu, hè un modu di adattate à e circundante circunstanti. In a natura, u ghjigente hè ghjucatu à 200 metri.

I casci sò un periculu, perchè sò velenużi. Contenenu formazioni agulla chì, quand'elli si mette in visu di a mucosa, causanu ardenti ardenti. Probabilmente, per questa raghjone, è ancu per i trovi di e persone è di l'animali chì cullienenu da i so ghjudizii è e razzi aerei, u mostru era alcunificatu una pianta assassinore è un mostru.

In fattu, i bagaglii è i radichi solu muttili sottu à i schezi di l'infelice persu in a juntagia è, quand'elli crescìanu, l'arriniscenu da u pianu. Ma l'imaginazione ricca di i primi vittimi à i tropichi fubbe assai scuri terribili di a morte. Oghje, ùn hè nunda più chì una legenda, una volta per justificà u nome di a pianta.

In ogni casu, ci hè una altra versione di a so urigine. In u a traduzzione da a parolla latina munstru hè "peccatu", "sorpreneur". E, grazzi à l'apparenza esternizzionale straniera, è ancu unpretentissimu, cù u tempu, u mostru s'hè addivintatu unu di i pianti interiore preferiti in u mondu sanu.

Curingu per munàstici in a sala decorativa hè di assicurà un nivellu d'alta temperatura è umidità. A pianta piace bè illustrattu, ma senza u sole di u sole, regiu freti per chì a terra ùn hà micca tempu à secunda, ma hè micca troppu mulldicatu. Cù u cuntenutu bellu, pò crecià da 6 metri.