39 simana di gravidanza - seconda gravidenza

Allora u tempu d'aspettazione di u babbu hè ghjustu. Uni parechji settimuli, forsi parechji ghjorni, è a donna hà veramente amparà u status di a mamma per a seconda volta. U zitellu hè stesu à esse in u purtellu finu à 40 settimane, ma in vita ùn hè micca sempre occorre. U ghjattu spessu spalla in 38-39 settimane, soprattuttu s'ellu hè un seconda nascita.

Chì ghjè in u corpu à 39 weeks d'gesta?

A donna ùn guveriscenze micca u pesu in questu piriu, è ancu à u contru - quarchi ghjorni prima di u nàscita, u pesu pò dimenzjà cun un paru di kilogrammi. Questu tempu, u pesu di u pesu di u pesu hè di 8 à 15 kilogrami in u normale, ma i devie di questi figuri sò significati.

À 39-40 simane di gravidanza, sopratuttu se ella hè u sicondu, u zitellu annunzià per fallu in a pelvis, è hè cunsigliu più faciule per a mamma di respira. In a ghjente hè chjamatu "u stomacu hà ritrovu" è da questu sege hè visibule, chì a donna ùn deve prestu nascita.

Ma puru succede chì u zitellu à principià à cascà digià direttu in u prucessu di nascita, è per quessa ùn hè micca valenu à invià à sta funzione di u travagliu iniziale per esse genericu.

À questu tempu, avete bisognu à vigilà dinò l'altitudine di u fundus uterinu è u voluminu di l'abdomen - se u VDM hà assai diminuitu, è u circhiu, per contru, aumentatu, forse u babbu ci era ghjustu, chì hè difficiule per più nascita indipendenti.

Embaricu in 39 simane, in particulari si ci sò 2 partiti, pudete finisce senza praticà di preparazione prelimiunale. In questu casu, una donna pò cunfundisce veri cummatte cù falsi, cunvince chì ella hè prima di l'uspidale. Perchè vale averà più attenti à i signali mandati da u corpu, per ùn curriri senza prestu à a maternità.

Perchè u secondu secondu pò principià?

Un urganisimu chì hà passatu à a partitu u ricordere è ritorna sussegwentamenti assai più veloci. Allora, i tissuti rossi da u colu di cervix è a vagina sò diventate più versà è stretchable, è cusì volte più veloce è menu ferite, saltendu u capu di u zitellu.

U tempu di e cuntratzioni è u tardu sò significativamente ridottu, in compara cun u prima nàscita, è per ùn esse micca sottumessi un veru, una donna in anticipu averebbi cura di e cose è documenti per l'uspidale.

Chì ghjè u bè?

À 38 settimani u zitellu hè digià accustatu tutta è pronta à qualsiasi tempu di nascita. U corpu di u zitellu ùn emetti un surfactante - una sustanzione rispunsabili di permettenu d'aperta liberamente cù u primu suspiro. A stu puntu, i zitelli nascuti in u mondu pò avè bisognu di respira.

U pesu baby, in comparatione cù a so mamma, cuntinua à ricrutà ogni ghjornu, finu à u natuvolu stessu. È questu prucessu hè abbastanza intensu, è per quessa chì incinta ùn deverà micca overeatu, perchè ùn hè micca faciuli fà dà nascita à un gran babbu. Sposta da i genesi è di i pezzi di i genitori, u zitellu pesa 3 à 4 kilogrammi à 39 simane, ma, sicuru, ci sò devvii in dui strade.

Ci hè più forte o fàcili per dà nascita una seconda volta?

A risposta ùn ponu micca esse l'ambiguu, perchè in a prublema sò parechje scentifichi diffirenti. Ma ancu, cun un altu gradu di probabilità, pudemu dì chì a seconda volta u prucessu di battatti hè ridutta di quasi a mità, è questu quì 4-8 ora. È per un periudu di e sensazioni più penziosas ùn hè micca più di una ora è media.

Iè, è l'expulsione di u fetu hè digià stallatu - ùn dura più di 10 minuti. Inoltre, a donna avà capisci ancu cumu si portu à a parturione, è questu cunfundita in i so azzioni.

L'intensità di u dulore pò esse più forte chì in u primu ghjornu, perchè u cervicu hè apertu più veloce. Ma questu ùn hè micca male, cumu a più credi. U Pain hè assistentore à partitu, a so forza ferma indicà chì u prucessu si passava cumu è chì, dopu avè qualchì volta parechje d'ora di duluri, u pettu di a so mamma pusarà u so fioritu.