Parasite parolle - lista

Sfortunatamente, i parassiti in russu sò un disastru di u nostru tempore. Hè assai difficiuli per capisce u significatu di ciò chì si dicia chì u parolle di una persona hè contaminata da e parolle. Parechje persone anu ancu questu costumu: se l'interlocutore duranti u discursu usa un gran numaru di paroli di parasites, a seconda persona, invece d'avè ottinutu u significatu di ciò chì hè statu dichjaratu, principia un giovannimmentu ghjocu: cuntate u numeru di sti motivi. Parolle siciliani viulanu micca solu a lògica verbal, ma dinò l'impunimentu di una persona. Avemu suggerutu chì avete da principià immediatamente per ghjustificà u malu habite è ùn disaccustomate da e parolle di i parasites.

Lista di paroli di parasitic

Avemu compilatu un "hit parade" di l'esempi di parolle di parasites. Dopu avè studiatu, vi sarà più faciule per analizà u vostru vocabulariu: cum'è se; parolle degnu; in questu modu; littiralmenti; Straight; cumu si dìssenu: cusì; dì; in fattu; cum'è u so in tipu; cusì; più brevi; cumu si dì: vede; sèntenu; tipu; in fattu; in generale; in generale; in qualchi modu; FIG. nantu à u ravanu cavallu; in principiu; ora; cum'è questu; solu; Eccu ccà; in fattu; sì; no; tuttu ciò chì in generale; hè questu; questu; Questu hè u più; eshkin cat; Bé; Eccu, quì; Estimu; prikol; significa

È questu ùn hè micca tutta a lista di parolle di parasites, pruvate à seguità a vostra parola.

Cumu libbirà di e parolle di i parasitji?

Prima, fighjulemu l'imaghjini di un omu chì discorsu hè chjucu di parassita parolle. Fà chì questu puderebbe piacè è prestu attente à u vostru vocabuli. Quandu una parsita spessu usa parasita in u so discorsu, ellu:

  1. Cumincia à rindiri l'interlucutori è diventa un interessanti per l'altri.
  2. Crea una imagina di una persona insicurata di i so propulsivi. U so discorsu s'assumiglia un corpu senza urlu di l'acqua.
  3. Spessu si cuncerna in u so parolle. Se tu portate u vostru parolle in usu, u vostru pensamentu serà ancu chjaru, accessibile per altri.
  4. Se vulete crià una carriera brillanti, puderà esse in publicu, facemu novi acquisti, poi cummattimenti cù parassiti in u vostru discorsu. Queste parolle ponu esse micca solu un obstacle, ma dinò di dà i vostri segretti.

Se pensate seriu nantu à quì sopra, allura serà più faciule per voi per pallà e parolle cù parassiti. Inoltre, ùn si scurdanu di l'interjectione characteristicu "aaaaa", "eeee" è di una gesticulazione massa attiva. Pruvate a scopra in u vostru discursu tali difetti è cumincià à travaglià.

Se decide di purificà u vostru discorsu cura, avete bisognu di pensà u prezzu di ogni parolla. Dopu tuttu, in certi situazzioni, unu di i vostri "eeeee" o "like" pò custate un postu proghjettu, è quarchi un amatu chì pò in un annunziu avutu abbandunatu à sente à u vostru endlesse "in FIG".

I psicologiani offri una faculzione di ridivandu i paroli di i parasitimi: se avete chì avete dicu sta parolla torna, aghjunghje quarchi ridiculu, per esempiu, "fiore" o "arcu". Cridite à mè, andarete stùpidu à u stessu tempu, chì significa chì vi pudete fà l' autore cuntrollu .

Ancu avemu preparatu cunsiglii chì aiutanu à a lotta contru à questu inghjenu:

  1. Pruvate di cambià u modu di vita, cuntinueghja cuntrullà sempre è vi vede.
  2. Leggi più. Inclusa, in altave.
  3. Scaricate in u vostru parolle. I pauses vi farà u vostru discorsu più pesante.
  4. Quandu parlante, fighjate u vostru interlocutore.

Dopu chì chjappà u vostru parolle di i cossi in a forma di parasitic, a cumunicazione cun voi sarà più piacevule è più chjave, un polu à tuttu, grazia à a vittoria, a to valore in a vittima.