Principi di vita

L'omu hè u ferru di a so felicità . Hà u dirittu di cuntrullà u so destinu. Tuttu chistu cura cù l'aiutu di u putere di u pensamentu, a so propria dimara è i principii, a natura di quale anu influitu in a vita di tutti.

Principi di vita di e persone ghjustu

Ùn avemu micca annunziatu nantu à ciò chì pò causà à i malasciute è à a mancanza di vita, hè megliu per andà ghjunghje à u passiu pusitivu di a vita - successu.

  1. A realità circunfanti . L'ambienti hà una influenza putenti à una persona. U risultatu successu pò esse diventatu in un usumitu. Tuttu depende di quelli chì e persone anu un impactu significativu in i pinsamenti, i decisioni di a persona.
  2. Gastu è renti . Blindly spend money, senza livellu, hè u destinatu di i gattivi. Hè ricumandemu per scrive tutte e vostre assi è passivi nantu à una basa di ogni ghjornu, senza scurdà di summarizà u vostru propiu budgetu à u fini di u mese.
  3. Mancanza di abitudini malvari . Ci sò tanti cosi à fà in u mondu. Hè a vita a pena per a mette lentamente cù addicenzi innecessarii?
  4. Errori . L'individui riescenite ùn sò micca paura di risicà è à sbaglià. Solu solu per quessa, pudete capisce è capisce a vostra forza è debule.
  5. Aspirazioni . Avete sempre à inizià a vostra ghjurnata cun l'idea di scaccià l'eccellenza.

Principi di una Savie Vita

  1. Nun mai, nisuna circustanza, ùn deve micca perde u propiu ombre, speranza è un statu di tranquillità.
  2. Ùn si deveru micca esse in coppiccerie, perde u più impurtante: confianca, devozione è amore.
  3. Tuttu in questu munnu veni à fine. A più veloce: stat è fortuna .
  4. Ogni persone hà u so ribone d'Aquila è questu: u còllera è l'orgogliu.

U Principariu Boomerang in Life

Prestendu particulari ùn deve daveru stu principiu, chì, sè vo cridite o micca, travagliu di u ghjornu in situ di a vita. Questa lege cumporta in quantu à u cumpurtamentu negativu è positiva. Di sicuru, ùn hè micca necessariu chì a persona in a risposta prima o dopu riceve u stessu atti chì hà fattu. Per esempiu, si truvò è hà datu u documentu praticu à u so patronu, ùn hè micca significatu chì a stessa situazione succede à questa persona. Quandu qualchissia ancu esse prestu in modu nobili à rispittà cun ellu.