A pelvis renale à l'aumentu in un zitellu

Un aumentu di a pelvis renal in un zitellu, sfurtunatamente, ùn hè pocu cumuni. Sta malatia hè chjamata pioletetta è pò esse cungenital (apparevi in ​​u corpu) o acquistate. A malatìa pò esseciuta à i rizzi di u rizzi u l'uviatu è raramenti i dui rizzi di u stessu tempu.

A causa di a malatia hè più spessu:

A malatia si trova in trè isulane:

  1. Espansioni di a pelvis renal, in a quali a funzione di rimanni hè micca indibulita.
  2. Expansione di a pelvis è calyx riney di u zitellu, mentri a funzione di rimanni hè parzialmente indecente.
  3. U palcuscenicu duva ci hè ghjustu di tissuti è disturbazione di u rino.

A solitu, a malatia hè dettauta cù l'aiutu di l'ultrasound, à a 20 simana di gravidenza sta patologia pò esse detta, ma in a maiò parte di i casi, a malatia di l'intrauterina sparisce u stessu com'è u risultatu di a furmazione di l'organi è sistemi. Nascinu, a maladie pò esse detta da infruenza di u panicu è a presenza di sangue in l'urina di u natuvulu. In u primu mesi di vita, u zitellu hè cunsigliatu per fà un ultrasound di riney. U diminuitu di a pelvis renal depènni à l'età di u zitellu è hè normalment:

L'estensione di a pelvis renale in i zitelli in a maiò parte di i casi pò tratta, ma in u casu di deterioru di u riignolu, hè necessaria intervenzione kirurgiaria. Trattamentu di a pelvis renal in i primi stadioni hè a medizzioni medica, a ingesta di infusioni d'infusioni, è dinò un seguimentu sistematicu di i riti. A intervenzione cirurgiunale hè più spessu realizata da u metudu di a pitoplastia, chì include escisione di a parte stretta di u ureteru è a furmazione di una cumulazione trà a pelvis è u ureter.