Adrianol - cullandi in u nasu per i zitelli

Runny nose si prisenta in i zitelli è adulti per diversi razze. Questa puderia esse una reazione allergique è una manifestazione di i friddi. Per allistà sta cundizzioni cundizzioni assuciata à u friddu cumuni, sò assai inventati tanti medicini, nantu à a basa di materie prima di verdura è di cumpunenti chimichi. Adrianol hè un gussettu nasale per i zitelli d'ogni età chì parechji pediatrici ricumandenu.

Sustancia attiva è dosage

Questi cadi appartenenu à a categuria di vasocompressuri, chì guarantisci una reduczione in edema di a mucosa è facilite a respira. L'Adranolo attivu per i zitelli sò trimazoline è fenilefrina, chì anu pruvatu in u trattamentu di rinitis cruniformi è cronichi , sinusitis, in a preparazione per operazioni otolulogichi o procedimenti. Per i zitelli, I catigurii di Adrianol sò pruduciati in i foglie cù una dosa di trimuzoline i pòchitu à a 500 μg.

Instructions for use Adranol per i zitelli

Sicondu l'età di u zitellu sò sti latte sò prescribed in dosages differenti:

Inoltre, valuta à nutà u fattu chì, cum'è qualsiasi fate, Adranol per i zitelli pò esse addictiri, perchè ùn hè micca cunsigliatu per a usà continuamente per più di una settimana.

Eppuru è contraindicazione

In casu di studià currettamente l'urdinamentu, Adrianol per i zitelli ùn pò esse usatu se u zitellu hà allergie à i cumpunenti di a medicina, è se ci sò e seguenti malatii:

Inoltre, cum'è cù qualsiasi giacche di u nasu, Adranol per i zitelli in u manuale spiegatu effetti effetti. Tandu sta medicazione pò causà prucidi, ardenti, soreness di i mucosa di u nasu è a so sequitie. Sì stu sìntimi manifesti, impediscenu di usà e drops, è, se possu, cunsultate un duttore per cunsigli.

In sumario, vogliu nutà chì qualsiasi droga sò prescritta da un duttore. Ma s'ellu ci hè micca pussibule di visità è hè una decisione hè fatta per trattà u zitellu annantu à u so propiu, è hè bisognu di seguità i sintomi di u cursu di a malatia è pigliate pieni in a dosa cunsigliata à u vostru piccioccu in età.