Hè pussibile di camminà cù un ziteddu di quandu ùn hè tossu?

U picciottu sò spessu prende u fretu è a tezza ùn hè pocu cumuni. À spessu, u friddu passa rapidamente, è quarchi vota ancu chì a malatia hè prolongata è a tezza ùn si pò vede. I matri preoccuvati in questa situazione si sfrancate - hè quì pussibule di camminare cù u zitellu annantu à tezza, in particulari in l'invernu.

Sta pregunta ùn ponu esse risposta senza ambiguu, postu chì tutta di u passatu di a malatia di u zitellu, a presenza di l'altri fattori complicati è e cundizioni climatichi. Cù spiegazione, a mamma si comprendi à seguità cù u zitellu à a tezza, à vede a so cundizione.

I medichi ricunniscenza in questu sensu sò diverse - qualchidunu avvisanu à refrainà à cammellu in ogni mumentu di l'annu finu à u ritruvimentu tutale è observe u reste di u lettu, è altri à u cuntrariu - ricumandemu chì u zitellu movendu com attivamente u possibbili è andate à l'aire frescu à l'urganizazione più antica.

Wet and dry

A mamma hè più interessata da se pudete camanderà un zitellu cù una testa muda , perchè secondu hè ancu ricumpandata. In fattu, i dui tipici di a malatia di l'uttine respiratorii supirenu a furmagliu intensivu di a mucosa.

Eccu, u corpu averia acquistà a tanta humour possible in ogni forma - drinking, soups, inhalation , humidifying the air in the room, camminendu. Questu hè per assicurà chì l'sputum, chì impassisce è pruvucarà una tezza, hè umidatu, inghjulazione è torte in modu efficente.

Sì a mamma hàve avvisu chì durante u caminu, a tezza ghianta annantu - hè un bon indicatore chì prestu u corpu serà purificatu di prudutti innecesarii di l'attività vitali.

Duranti i caminu d'estiu, hè cunsigliu per piglià l'acqua cun voi, figliu dopaivaya, postu di l'età, perchè u calore hè una evaporazione intensa di l'umidità da u corpu, un figliu di tezza ùn hè micca necessariu, sopratuttu cun una testa nera.

Invernu è veranu

Quandu u zitellu ùn hà nunda di tempura, ma sottu à u ghjacceri di caghjeru i so sonni chjappi sò claramente sintiti, è u zitellu hà una tezza forti, i paisani ùn sanu micca se pudete camminate durante stu periodu.

A risposta à a quistione inquadante seranu u calendariu è u termometru di a strada - se in u patiu u ventu gustoso fred è a cullezione di u termu di u termòmmulu abandunate sottu à 5 ° C, à quella tempesta hè improbabile di benefiziu u zitellu.

Ma questu ùn significa micca chì pudete micca cammellu cù una tezza in l'invernu. À una tempiola similare, ma u tempu assulanatu è senza brisura, à pocu tempu quì caminu longu à un passe calmu è ancu quì. Ma a mamma ùn deve veda, chì u zitellu ùn curria assai attivu è da ùn hà micca sudatu.

A tunda di residualità, chì pò durà parechje settei dopu a malatia, ùn hè micca un mutivu per refuse camminare. À u cuntrariu, l'aiutu friddu hè influenzia positiva in a mucosa di a gargia è di u nasu, esercitu un esercitu crescente, ma di novu, solu u tempu bonu hè involudatu. Per abbandunà una grande cuncintrazione di i zitelli à i siti hè simplicemente necessaria - microbilli innevutate à ognuna di qualchì debilitatu da u organismu di a malatia.

I medichi di i tempi antichi urgevuli à furnisce u zitellu in l'inguernu cù a quantità massima di grassu chì prutege u sistema respiratorju da l'effetti negattivi di u friddu. Immediately before going to the cold weather, hè cunsigliatu di manghjà una cullizzioni di mantra.

À l'estiu, pudete cammarze cù un zitellu quandu tù, perchè u babbu ùn hà micca una forte frebba. Sì ci hè cresce cianu, ligeramente più di 37 ° C, hè necessariu di limità l'attività di u mutore di u zitellu è fate un giru di caminari normale.

Duranti u muvimentu, u sistema bronchopulmonari hè ventilatu assai megliu ch'eddu si pò, quandu u zitellu hè mantinutu nantu à u lettu. Ci hè ghjustificatu solu se a temperatura hè assai alta.

In quantu à l'off season - primavera è u vaghjimu, i raccordji seranu più appiecati à l'inguernu - se u tempu hè bonu, pudete caminari, è se chiuvutu, cun u ventu perforante, hè megliu esce da a so migliione, da sustituì u caminu cù l'intensive airing room.

Hè assai impurtante chì, durante u caminu, u babbu di tezza ùn hè micca vistutu di cenu vistitu, ma puderia spustamentarii liberà è micca micca smariscinu, perchè una violazione di a termoregulazione hè più più preghjudiziosa à a salute chì a friddizza moderata.