Icona "Skoroposlushnitsa" - significatu, chì aiuta?

In u icona di a Mamma di Diu "Skoroposlushnitsa" hè illustratu a Vèrgine Maria cun un criaturu in a manca. Un diu divinu cun una mano benedite u pòpulu, è in l'altra pruteghja u scroll. Un altru detagliu impurtante - u piuvale di u zitellu hè diretta à e ghjente. L'imaghjini riferisce à u tipu di l'Hodigitria o a "Guidebook". U significatu filosoficu di u icona rimette à i persone di l'amore senza limitallu di Diu , perchè ogni persona chì sinceramente apposta à i Pertaniali Esterni pudarà sèntelu.

U icona si trova nantu à u monte santu Athos in u monasteru Dohyar. Sicondu l'infurmazioni existente, a face hè stata pinta in u dicèsimu seculu dopu a benedizzione di u fundatore di u monasteru d'Atonita Dohiaar. U nomu di l'icona fu ricivutu in u seculu XVII, quandu, grazia à questu un veru miraculu, successe.

Cumu l'iconu "Skoroposlushnitsa" è u so significatu

À a fine di u seculu XVII in u monasteru di u monte Athos hà campatu u monicu Nilu, chì era un trapezar. Ogni ghjornu intrinu in u retammettu, inattentamente burlava l'imaghjina cù l'imaghjini di a Madre di Diu, chì hè situata vicinu à l'entrata. Un ghjornu, passendu per a faccia, sintì una voce chì hà urdinatu ch'ellu ùn credi più l'icona. Neil ùn pagava micca l'attinzioni à questu quì è seguitava ripetiri l'azzioni cumunitali. Dopu qualchì momentu a voce si vultò dopu à u monacu, è hà dichjaratu chì ùn si pò esse inderendu per quessa chì ùn hè micca priva di vista. Neal era scantatu è cuminciò à penendu. Ogni ghjornu stessu chianciva è dumandò a Mamma di Diu per u pirdunu, vulendu cuntene a vista. Dopu un tempu, a preghjunzione hè intesu, è dinò a voce turnò versu u monacu. Ellu disse chì Neal hà dumannatu u pirdunu, è a so vista hè tornata. Una altra voce urdinata da quellu tempu per chjamà u icona "Skoroposlushnitsa", cum'è averà prestu rializà tutte e dumande di e persone. Successu in u 1664 u 9 di nuvembre.

Dopu questu, u locu induve l'íconu era situatu era vallata, è à u dirittu drittu u temple era custruitu in onori di l'imaghjini. Tutti i ghjorni à u marti è ghjovi ghjunsenu nantu à l'icona si pò cantà u canon di a Mamma di Diu.

Chì ci sò i icone di a Mamma di Diu "Skoroposlushnitsa"?

Siccomu e donne ùn ponu arrivà à u monte Athos, hè decisu di fà una lista cù una figura chì porta u stessu nomu. A copia hè annunziata per u monasteru è aghjurnata di a prucessione vicinu à quessa chì tutti pudianu turnà à l'imaghjini.

Autri famosi listi di l'icona "Skoroposlushnitsa":

Ciò chì aiuta l'iconu "Skoroposlushnitsa" è u so significatu

L'imaghjini di a Madre di Diu aiuta à tutti i persone chì cerchi aiutu à aiutu cù un core pienu. I curiecrigneri usanu l'icona à l'exorcziunà i dimònii da una persona. In i tempi antichi, ieddi eranu pricati duranti diversi disastri naturali, guerri è altri avvenimenti trèvichi, quandu era necessariu di priservà a vita umana.

Chì pricate per l'icona "Skoroposlushnitsa":

  1. Parechje volte à a mamma di Diu per truvà a suluzione ragiunate in una situazione difficili. E maiori putenzi aiutanu à cunnosce i vostri pinsamenti è sceglite a direzione ghjusta.
  2. Donne chì vulianu dà nascita un zitellu sanu senza cumpressione di cunfurmazioni turnanu à l'icona. Inoltre, a preghjudiziu aiuta per un bellu tempo per conserve u latte per l'ameglie.
  3. Un altru puntu più impurtante, chì aiuta à l'icona "Skoroposlushnitsa" - ridette di parechje malatie. Ci hè una evidenza chì un appellu à a Mamma di Diu hà aiutu à restaurà a vista, ricancià da u cancer, cumbia, etc.
  4. I matri oregà à l'icona "Skoroposlushnitsa" per pruteggiri i zitelli di diversi prublemi, malatie è malati.

Dopu à a mamma di Diu, ùn avete bisognu di pensà cumu pudete solu i prublemi davanti, u principale hè di sinceramente esse a sperienze. Prima di l'imaghjini, bisognu à lumera una candela è leghjite una prichera o Akathist.

A primu preghiera di l'icona hè "Skoroposlushnitsa":

"O, Most Devo Sognu, Mamma di u Signore di l'Altu, Cumprinzibule per l'intercessore di tuttu, à voi cù fede in quelli chì venenu! ¡Mira abajo de la altura de tu majestad celestial a menos bien desgaste, que cae a tu icono, escucha una plegaria humilde pronto para menos pecaminoso y trae a tu Hijo: pregúntale, que mi gracia divina ilumine mi alegre alma con luz, y purifique mi mente de los pensamientos de vanidades e calme U mo core hè dispiritu, è i so feriti sò riminati, perchè pudè raghjone cun i mo boni pratichi, è furtificate u mo travagliu di teme, chì tuttu u male chì avè fattu devessu pardunaraghju, per pudè liberà u tormentu eternu è ùn privà u mo regnu divinu celu. A mamma di Diu siveru: Hè aiutatu u vostru aversu in l'imaghjura di Tese, chì strughja à voi cun tè cù a fede; Ùn guardate micca davanti à l'afflittu, è impedite chì mi purgà in l'inpunenti di i mo peccati. In T'a, sicondu a Boz, tutte e mio spiranza è speranza di salvezza, è a vostra regula è a rapprisintazioni, si cunghjettu per mè per sempre. Amen ".

A siconda preghiera:

"A Signora sèntzia, a Mare di Diu divina, u Diu di u Verbu, hè più cà qualunche parolle per a nostra salvezza nascita, è a so gràzia hè più abbundante chì alcuni, u mari di rigali divins è un miraculu hè un fiume flussu chì prusma di buntà à tutti chì cresce in voi! A miraculosa A vostra imagina pripadayusche, prevenemu per voi, a mamma di u liggeru di u Signore amatu, a surprisa in noi A to misericordia di a to misericòrdia, è di e nostre petizioni, purtate à Ti, O cattivatore, aghjalesi tuttu ciò chì hè in beneficiu di a cunsulazione è a salvezza chì coordine. Visitaru, Cumplitente, u to servitore per a vostra gràzia, dà l'ghjustu disfuntivu è a salute perfetta, u silenziu sottudu, i cappialli di libertà è e diverse imagine di l'affliti. Libreria, Maistru All-Merciful, tutti i calzoni è paese di u slough, a pesta, u cobard, l'inundazione, u focu, a spada è l'altri esecuzzioni di u tempu è l'eternità, Cumprimentu mentale à l'ira di Diu cù a vostra audizione; è a rilazione spirituale, a tristezza di e passioni è a caduta, libberu i to servitori, cum'è in ogni pienza vita in sta vita divina, è in eternu benedizioni eterna sò rispetu cù a gràzia è l'amore di u to Figghiu è di Diu, Tutte gloria, onore è venerazione cù u Patre Fattu è da u Spìritu Santu, avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".