Preghjonu per accordu - quantu a prichera?

Ci hè una gran quantitata di testi di preghiera chì a ghjente dice quandu quì hè una necessità per ella o solu da u desideriu di u core. Puderete pricà in u gruppu, è ùn importa micca di quelli chì i participanti sò. In questu casu, a prichera hè aduprata da un accordu, chì hà capaci di travaglià miràculi.

Qual hè un pattu d'accordu?

S'è toccu à l'urìgulu di questu cuncettu, vale nutà chì a parola "church" significa "assemblea". A ghjente venga à i tempii per pricà è per cumunicà cù u Signore Diu. Se passemu à questu preghiera significa cun accordu, significa significativu simultaneiu di i testi sacri per parechje persone chì sò in parechji parte di a terra. Hè cresce chì u putere di a preghiera per una unificazione di i cristiani hè rifurmiata parechje volte. L'utilizanu à risolve diverse difficultà vita.

Preghi per accordu - per è contru

Sicondu i tistimonii di i crudeli, i risultati per l'usu di preghje per accordu sò sparguglianti. E persone cun i stessi prublemi unificà è mandonu e so dumande sinceri à u Signore. I sacerdoti nantu à a prichera sottu à l'accordu parli solu u bonu è urge d'ùn esse micca solu da i so parenti. In quantu i pussibbili pudè, anu più preoccuperati cù a crescenza di i membri di u gruppu, esse, se e persone seranu responsibuli à l'ora pronta pricate è promettenu micca, è ùn ponu micca verificatu.

Praying by agreement ùn hè micca un sanu simplici, per quessa, prima di accunsi à participà, tuttu s'hà dettighjate cù cura, perchè parechje persone cunteranu l'aiutu. Per entra in gruppi di preghje, una persona hè devessu per esse solu volontà, ricurdendu chì in questu materi l'autodisciplina hè di grande impurtanza. Se i participanti ùn avè micca avvicinate stu fattu impugnativu, ùn hè micca valenu ancu di cuntà di cambiamenti pusitivi.

Cumu hè a preghiera sicondu l'accordu?

In un gruppu di preghjetta urganizata, un altru numuru di persone pò particedì, cumincendu dui o dui. E preghjudiziu è pricatu hè un ritu sanu, chì pò esse realizatu à parechje volte di ghjornu. Ci hè un regule speciale per leghje a preghiera sicondu l'accordu:

  1. Prima hè una riservazione, chì hè a fini di l'appughjatu colectività à i putenzi più avanzati. Hè mpurtanti per indicà micca solu u prublema, ma ancu u nome di a persona per quale avete bisognu di pricà.
  2. Dopu quì, i pirsiculi chì pricavanu cumunianu u Psalter, hè quellu, u primu ghjornu leghje una kathisma, u ghjornu dopu u sicondu è cusì.
  3. À questu stage, leghje u testu di preghiera, chì hà sceltu per aiutà e persone.

Preghjonu per accordu - cumu s'ingaghjani?

Avanzate tècnicu hà righjuntu a fede, cum'è assai chjese è catedrali sò i so siti propii, induve pudete truvate l'infurmazioni differenti. In certi risorse, l'assistenza hè furnita per a preghiera per accordu. Ci hè un seccu especiali induve ellu puderete sceglie un schizophone adattatu, saperete u prublema è scrive u populu per quale avete bisognu di pricà. In u risultatu, serà indicatu nant'à u ghjornu è u tempu d'esce da a preghiera. I siti anu infurmatu nantu à a pagari per a preghiera sicondu l'accordu.

Preghjonu per accordu - quantu a prichera?

Prima di prucederà a pronuncia di i testi preghiera, unu deve esse entrenatu. Prima puderete andà à a chjesa à u curcellu è dumandate a benedizzioni per u travagliu vinile. Hè ricumandatu per dì à quale un prublema hè quellu chì vole aiutà è aghjunte i nomi di quelli chì si cunghjunghjenu in u gruppu di preghiera. A pratica ortudossu per accordu pò esse pronunziata solu dopu a cunfessione è l'appruvazioni di u mentor spirituale.

I solu e persone chì anu statu batteziatu in a Chiesa Ortodoxa è appartenenu à una di e 15 iglesia auturecefale ricunnisciute ponenu u gruppu di preghiera. Sta regula hè appiicata à quelli di quale i criunu risolanu. Oghje per accordu hè aghjuntu à a norma di a matina è / o di a vigilia di sera. Prima chì u testu sacru hà sceltu, e preghjunati preparativi deve esse leghje.

A preghiera aiuta sempre aiutu à l'accordu?

Ci hè parechji tempi chì l'appughjate di u pricuronu sò senza risposta è assai ùn si capiscenu micca u prublema. Questu ùn significheghja micca chì a forza di a preghiera per accordu hè chjuca è a dumanda ùn ponu micca u celu, ma quellu risultu hè cunsideratu cum'è normalu, postu chì ci sò tali parolle: "A to vulintà sarà". U Signore hè u dirittu di decide di se a dumanda serà realizatu o micca. U risultatu negativu hè ancu cunsideratu un risultatu. Parechje interessate per quessa chì ghjè cundutu per accunsentutu cù l'accordu, questu hè spiegatu da u fattu chì a guariscenza vi parechje, perchendu solu libbirà tutti i negattivi pò meglii.

I fatti per aiutà a preghiera per accordu

Ci hè una quantità numerosa di missaghji chì i believer si abbandunate in e siti chì ponu unisce à a prichera, fori è altri fonti. Cumpigliemu un esempiu, solu certi miraculi in a preghiera sicondu l'accordu:

  1. A zitella, chì avia avutu prublemi finanziarii, leghje l'Akathist à Nikolai u meraviglie, solu trè ghjovi, è u ghjornu dopu era stata pigliata per un bon travagliu è a situazione si cambiò per migliore.
  2. Una donna hà pricatu per u so fratellu, chì avia una oncologia di l'ultima tappa. Perde l'speranza, disputava cù tutti i so parenti è hà vulutu moriri. A donna cumincia à leghje l'akathist à a Mamma di Diu, è u so frateddu hà cuminciatu à cambià davanti i nostri ochji. Allora brillava, si cuminciò à cunvince à tutti chì tuttu faria bella, li dumandò di purtalla a Bibbia è ricunciliata da e persone. Da a vita, abbandunò un altru omu bonu.
  3. Cù l'aiutu di l'akathist "Un ghjornu inesperu", una zitella chì anu temutu di a parturientu è i so duttori dicenu chì ci era un risicu di cesarean , l'aghjustò a situazione. Per via di u risultatu, u nàvolu era bellu è ancu senza indimentu.

Preghjonu prima di pricà per accordu

A lista di a preparazione obligatoria inclusa a pronunzia di a prichera "U nostru Patronu", chì hè cunsideratu u più putente è universale per i believers. Per fà per attivà u so putere, hè necessariu, durante a pronunzia di u testu, di cuncentrazii solu cù e parolle è revela a so ànima davanti à Diu. A dumanda di aiutu pò sultantu sincera è in tutte e sincerità. Ricurdativi chì a prichera per un accordu senza una benedizzione ùn ponu esse ditti.