Fugliale forte per a borrache di u figliolu

L'alcoholizzamentu hè un problema cumuni di a società moderna, chì infémoce persone di ete età. A persona cun tali dependenza ùn mancu cuntrolla i so azzioni, chì spessu porta à consigli tràgiques. Spécialmente scary per i genitori quandu i so figlioli pacenanu l'alcoholismu. Dapoi u tempu anticu, i mariani anu pricisu preghjudizi per u borra di u so figliolu, salvendu u so zitellu da l'addiction mortuali. A data, ci sò parechji testi chì aiutanu à sta situazione. Hè necessariu di leghje cù pensiusi puri è una fede inestabile in u risultatu.

Hè impurtante chì u viscuvu di piacè visita a Santa Moleben di tutti i Sante, tri voti. L'alcoòlica ricevi à una benedizzione da u sacrificadore è passà per a rapidità, durabile 40 ghjorni, chì purifica u corpu è l'anima. Ogni ghjornu à u cursu, avete pricatu vicinu à l'emblematicu "Calice inesgheru" è edite l'acqua sacra, chì pudete chjamà in a chjesa è a maghja in un vandalurtere cù una tapa. Se vulete eddu alcoolu, bisogna beie l'acqua sante è prega.

Fugliale forte per a borrache di u figliolu

Hè a fede prufonda chì hè u ciculu di salvezza chì vippalla à u prublema è truvà un modu da a trappula chjamata "alcoholismu". Hè nutate chì si una persona cù addiccione ùn vole micca prezià nantu à ellu stessu, i parienti cercanu pudete fà per ellu. A sincerà dumanda serà sensu dettu da u Signore. A preghiera sounds like this:

"Salvate, O Signore, è aghju pietà di i vostri servitori (nomu) cù e parolle di u vostru Evangelu Divinu, leghjite u salvamentu di i vostri servitori (nom). Cumu, Signore, i spine di tutte e so transgressioni, liberi è intrattenenti, è chì a vostra gràzia, chì illuminà, scorch, purificate l'omu sanu, stà in elli. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

A preghiera di Wonaphathy da a borrachezza

St Boniface hè u principal assistente di e persone chì soffrenu di a dependenza alcoolica . Prima di pricà, hè cunsigliu chì và à a chjesa è dumandate à u prete per a benedizzione di u to figliolu. Per piglià u risultatu urdinatu, e preghje ci vole à leghje almenu 40 ghjorni, ma in certi casi, serà necessariu di cuntattate cù u santu durante 40 anni, è sia cusì:

"Oh, Woniphate santu, misericordioso servitore di a misericòrdia di u Signore! Olite quelli chì venenu à voi, obsessed à l'addiccioni à u vinu, è cum'è in a vostra vita terri chì ùn anu mai avutu refusu d'aiutà à quelli chì dumandanu, cusì avà, dispunite quelli sfurtunati (nomi). Una volta, un sàviu babbu, bocca spizzò u vostru vignetu, aghjunteghjenu à Diu, urdinò l'altri gattivi chì restanu à restà in u vinu è chjamà u pagottu. Allora pigliate un novu vinu, l'hà spultu cullà per goffre in tutti i vetbi chì eranu in u viscuvaru, è Diu, esaminatu a preghiera di i misericurdiosi, hà fattu un miraculu glucesiu: u vinu in u viticulu hè multiplicatu, è l'inseme pagavanu i so vessi. O Sacru di Diu! Cum'è a to prichera, u vinu hè multiplicatu per e bisognu di a chjesa è per u beneficu di u miserabbile, perchè, u benedettu, rinditu l'oghje induve hè perchè, salvu di l'addiction à quessa, rinunzià a passione vaghjera di u vinu (nomi), e guarì d'una malatia graviosa, A tentazione demonica, affirmate, dèttile, dà, a forza, a forza è a forza di a buntà per apresinu sta tentazione, torna à una vita sana è sobria, diretta à u travagliu di u travagliu, invistisce in elli a vuluntà di a sullivenza è a vivacità spirituale. Ai aiutà, u santu di Diu, Bonifaciu, quandu a sedenza di u vinu durmivanu a so gocce, distrughjenu i so fate fatali, frescheghja a so bocca cù un fraternità divina, illuminà i so ochji, pusonu i pedi in a roccia di a fede è a so speranza, affinchendu a so cari, da Regnu Celestu, si stabileru in pietà, sò stati cuncessiunati dimissioni pacìfichi impittuosu è in a luz eterna di u Regnu nfinitu di Gloria veneratu glurificatu u nostru Signore Ghjesù Cristu cù u Patre cù u Patre è u Spiritu Santu di vita è per sempre è sempre. Amen ".

Oghjulu à Matrona da u borra di u figliolu

À questu santu, i crudi sunnu trattati cù diversi prublemi, inclusi ncarluva per aiutà à ridivenu di a dependenza d'alcoolenza. Per quessa, hè necessariu di leghje una tale prichera:

"O Mamma di Matrona, mamma bedeedda, senti è ricive micca oghji, i piccatori, pricendu à voi, chì hà amparatu in tuttu a vostra vita per esce à sente à tutti quelli chì soffrenu è dolore, cun fede è speranza per a vostra intercessione è l'aiutu di quelli chì venenu, esercitu rapidu è curazione miraculosa à tutti quelli chì sughjenu; Perchè chì a vostra misericòrdia ùn hè micca abbastanza per noi, indignu, invernu in stu monete multisettiche, è avà a truvà comodità è cumpassione in i dulori di l'anima è aiutà in i malatii corpulutiali: guarì a nostra malatia, salvà da i tentazioni è u tormentu di u diavulu, chì hè passioni in guerra, per aiutà à a nostra mundana Crucifetta, pigliate tutte e carichi di a vita è ùn perde micca in l'imaghjina di Diu, a fede Ortodoxa finu à a fine di i nostri ghjorni, a speranza è a speranza di Diu, forti imitazioni è l'amore senza u passioni per i nostri vicini; ¡Ayúdanos sobre a nosa partida de esta vida para alcanzar o reino dos ceo con todos aquellos que agradaron a Deus, glorificando a misericordia e bondad do Pai Celestial, na Trinidad a gloria di u Patre è di u Figliolu è di u Spìritu Santu, per sempre è sempre. Amen ".

Preghjonu à i Teatotchi da a pallimentu di borra

U icona più putente chì aiuta per trattà l'alcoholismu hè a fàccia di a Mamma di Diu "Calexu Inestable". U icona dirivà a Mamma di Diu cù u so brazze risuscitatu, è davanti à ellu hè un tastu in u quale hè u Diu-Niu. A preghiera sounds like this:

"Oghje ghjè un prìncipe di a fideltà à a Divina è a Prelest image di a Matru di a Succatura di Diu, chì si fede u corpi fideli di a cupola uninhabitu celestiale di a so misericòrdia è a miraculosa dimostrazione di miraculi à i fideli. Ciemu celebremu è ege spiritualmenti è spiritualmenti, celebremu è cridemi: "A Signura Merciful, guarantisce a nostra malatia è passioni, pricendu per u to Figliu, u Cristu Diu, per salvà a nostra ànima".