Preghera forti

Ùn sò sempre pudemu avà a nostra felicità cù i nostri propri mani, contru à u pruverbiu pupulari nantu à questu tema. A persona hè dèbula, avemu qualchì volte di forza, ma anu tuttu, ognunu voli esse felice. È per a felicità, ùn hè micca necessariu - un corazon amoroso, un sensu di sicurezza è a pace vicinu.

Per ghjunghje tutte sse cose, ci sò preghje pezzi speziali chì aiutanu à a ghjente di truvà ciò ch'elli vulete. Ma u so usu di u pattu più forte di prutezzione ùn volenu micca chì unu pò assicurà cun bracce bè è esperendu a gràzia celestone. A preghjudiziu vi aiutavvi à u caminu, ma duvete marchjà in u vostru propiu. In una parolla, avemu da principià a maestru a tecnica di attraversu bona furtuna in sforzi cù l'aiutu di e preghje cristiani.

Per l 'amore

Believe à mè, ùn ci hè nisuna donna solu in u mondu di e femine chì anu in uguali situazione. Cusì chì u prevene di truvà una persona chì u vulete? Circumstances! Dientiamu à l'Onniputente, aiutanu à creà un santu favore per u sviluppu di relazioni.

Per fà questu, avemu usatu una preghiera forte per l'amore di un omu. Ricurdate micca: ùn dumandate micca Diu per dà noi altre persone!

A preghiera hè pronta davanti à l'icona di a Vergine Maria o l'imaghjini di Fede, Amore, Spiranza.

"Prima di voi, Mamma, Mamma di Diu, adore, è solu prima pudete apre u mio core. Sapete, Mamma di Diu, tuttu ciò chì vogliu dumandà, servitore di Diu (nome), perchè u mo core hè liberu, vacante, ùn pò micca esse senza amore cibo. I pray and ask, dà una ambulanza à l'unicu chì puderia illuminà a me vita sana cù a luce è apre a mio core per cuncurdà per a furtuna longa è affausa di i nostri destinazioni è à acquistà una sola ànima per duie. Amen ".

Esecutération des desirs

Succece chì a ghjente venga cun "mission", ma in a realità ùn l'anu micca. In i paroli, sò surprised, Perchè u sò sonnu ùn hè micca veru, ma in l'ànima aligria. Allora u pricurà forze per u realizazione di i desiderate si deve esse utilizatu solu quandu sò cunvinta ch'è sapete ciò chì vulete, è veramente voi ciò chì dumande.

In u cuntenutu di i desires dumandemu à Nicola a Piazzu:

"St Nicholas the Wonderworker, u servitore di u Signore!" Quandu era stati vivuti, ùn avete micca denegà e persone di e so dumande, cusì avà aiutanu tutti quelli chì soffre. Benedisciemi, servitore di u Signore (nome), per u cumpitendu di i sguardi veloci di a mo propina. Ask Our Lord for the sending down of His mercy and grace. Chì ùn abbandunà u mo desideriu per u mo szerenu. In u nome di Nostru Signore, Amen. "