Preghjonu à San Panteleimon u sanatoriu

Ogni preghjudiziu à Panteleimon nantu à a salute hè cunsideratu miraculosa, perchè duranti a so età, u martyr saint hè stata nutata in a storia com'è u più grande curatoru chì prumove i so servizii liberi di carica. In a vita di u santu hà dichjaratu chì ellu crede in u Signore Diu quandu una serpente stalla una serpente davanti à l'ochji, è Panteleimon hà successu à resucità cun una pricatu à Ghjesù. Tandu cunsiderà parechji preghje à San Panteleimon u sanatoriu, ma a maiò parte di elle sò rilativi à a sfera di salute.

Preghjonu à u Granni Martire è Curatellu Panteleimon

Oh, gran servitore di Crist, appassiunatu è à u duttore, Panteleimon assai misericurdenti! Aghju pietà di me, servitore piccatu di Diu (nome), senti u mo gridere è chiancì, prupiziu l'astutu, u Mèdic Supremu di l'ànima è u nostru corpu, u Cristu di u nostru Diu, è cede a curazione da a natura cruciosa oppressiva di a malatia. Ùn merite micca a prighera più sincere di a persona più sincere. Visita mi cù una visita grazia. Ùn abhorreghjite i piccati i piccati, untu cun l'oliu di a to misericòrdia è guarìssenu; Puderaghju a mo ànima è u corpu, u restu di i mo ghjorni, cù l'aiutu di a gràzia di Diu, puderaghju aiutà in pentimentu è piace à Diu, è vi cuntentate di percive u bon fine di a me belly. A ella, servitore di Diu! Pricate per u Cristu di Diu, cuncede à mè, per mezu di a vostra presenza, a salute di u corpu è a salvezza di a mo ànima. Amen.

Preghjonu à u Curatellu-Panteleimon

À u lettu di a malatia mentre è feritu mortu da i feruti tempi, cum'è e volta chì erate, Salvadore, a mamma di Petrov è distesa nantu à u lettu di u porporatore; E ora, Merciful, visita è guariscenu u purgimentu: Sò una e ogni malatie è e malatie di a nostra corsa, è tuttu u putente, cum'è misericotu. Amen.

Prigaria di Panteleimon per ricuperazione

Vladyka, u Diu, u Spìritu Santu, punisce è micca a morti, cunfirmà l'erenza è l'erigite di l'abbitanti, i pirsoni corpuni di duluri correcti, prevenemu per voi, U nostru Diu, U to servitore (nomatu), indefensi per visità a vostra misericòrdia, parduneghulu tuttu u peccatu è involuntariu. A ella, Signore, u vostru putenza curativi da u celu chjamatu, toccu in telesiciu, apaganu u focu, passione tutta è tutta a debulezza chì hè amparatu, Sperate u duttore di u to servitore (nome), susciteghulu da u sickly bed è da u lettu di amargura sana è perfetta, cuncede a vostra edizzioni proposa è fà a to voluntatu. Tene hè, chì sia bonu è salvate, u nostru Diu, è à Quandu avemu mandatu gloria, à u Patre è à u Figliu è à u Spìritu Santu, avà è sempre è à l'età di l'età. Amen.

Panteleimonu-a pratica ortugrafica di sanadoru in gratitudu per a so salute

Santu Granni Màrtiri, curatore è un miriculu di travagliu Panteleimon, un venerable divinu di Diu è un sacerdote pricantore di i cristiani Ortodoxi! Sì trovi degni di u nome di Panteleimon, chì hè tutte bè, perchè dopu chì averghjia da Diu a gràzia di pricà per noi è di e malatie di Celith, richighite à riccheghja tutti quelli chì venenu à voi, varie guarantiti, è tuttu ciò chì hè necessariu per a vita. Perchè è per u nostru caru, indignità, rispettu à a vostra misericòrdia, fughesete davanti à u to icone santu è glurificà, cum'è un sia sinceru di Diu, u nostru fugliu di fioru è curativi, ti ringraziemu è u Gattivu di e benedizzioni di u Signore nostru Diu per e maiò cose, da ellu vinemu.

Preghjonu à San Panteleimon u sanatoriu

U Santu Martire è Salvatori Panteleimon, Ddiu l'imitatore misericurdiale! Grantì misericòrdia è sinte noi peccelli, davanti à u vostru icona sante, pricava per via. Ask us from Lord God, di l'ànghjuli stand di davanti à u celu, a rimissione di i nostri peccati è i nostri peccati: guarì a malatia di i servitori spirituali è fisici di Diu, oghji cunfirmati, quì è tutti i cristiani Ortodoxi, à a vostra intercessione chì venenu: per noi, sicondu u nostru piccatu i lyutas sò pussidiani di parechje dolci è micca per l'aiutu è a cunfortione di l'imam: avemu un ricu per voi, perchè parechji deci fericinu per noi è guariscenu ogni malatia è ogni maladie; Conceda con tote sante sante a vostra salute è a benedizioni di l'ànima è i corpi, l'aspirazioni di a fede è a pietà, è tuttu ciò chì hè necessaria per a vita è à salvezza, chì hè necessariu, perchè, cum'è esse ghjudicatu da i favuri grandi è ricchi di noi, glorificàghji è u Gattivu di tutti benedizioni, maravigliosa in i santi di Diu. u nostru Babbu, u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen.