Lavatera - crescente da e zicchini, quandu pruduce i pianti di muneta - tutte e sutilità di cultivà

Lavaetera (hathma, salvaticu o canine rose) hè un rapprisintanti populari di a famiglia Malvian. L'amuri di u populu per ella hè stata per dui raggiuni: una fioritura brillantissima è a capacità di survive in qualse cunnizzioni. Cumu si multiplica a lavatera, crescenu da e zicchini, quandu si pianta - questi dumandesi esse entiutu da tutti chì vonnu accuncià u situ cù una rossa salvatica.

Lavaera - crescente da e zicchini

Khatma hà avutu a gloria di i pianti da l'uglione - sia capaci di adattà in modu adattatu à e cose qualità. Nimu vinu forte, nudda seca prolongada, senza glaciali ùn devenu micca a morte di una rossa salvatica. Cù u successu successu, cresce nantu à i lochi erani è fertili, anche in questu quì aghjunghje cù più prudutti è più longu. U pruduzione è a cura di a lavatera hè fatta cù a seguita di e regule:

  1. Landing. In un clima chjaru lavateru ghjè sensu à imprizzà direttament in u giardinu di fiore. Tempu per questu cumincià cù un api di stabile stabile è dura finu à a fini di maghju. Pi pigghiarini fiori maiori è accrescia a fioritura pò esse un mudellu di crescente di a lava crescente da e sementi, quandu si prisintà, hè cunsigliatu di dui mesi di prima di a relocazione planificata à u lettu di fiore.
  2. A trama. U criticu principalu à sceglie u locu induve a pianta a lava hè una bona illuminazione. In a penumbra perderà una bona parte di a so decoruità, è l'ombra farà di stunted. U sughjettu hè preferibile spertu è nutritiu, ma a so cumpusizioni ùn hè micca di pesu decisivu.
  3. D 'acqua. A causa di u sistema radicali putenti di a lava, cun tranquillamente cù a seca. Orughje ùn deve esse micca più d'una volta per a simana (chì a fa fugliassi cù l'abitanti di l'estiu), cuniggennu i prucessi d'acqua cù rinfriscenza di a tarra è di scunbilie i biscotti.

Quandu si sapere à lavateru nantu à e piantini?

U timing of sowing of lavatories for seedlings hè determinatu da u fattu chì pò esse trasladu à un giardinu di fiori à l'età di un è menzu à dui mesi. Se si piantà in terra aperta hè ppulita in u maghju, appressu à a pianta di sieculi in i pianti chì sò friquintate a maredda. Nanzu stu tempu, ùn hè valletta sperà u lavater; e piantini pasturevuli stenderanu assai è seranu più difficiuli di sottumessu à acclimatization.

Sementi i vegetali

A piantazione di lavatori di e pianti da a pusterità hè pussibule in i piantini è in viti separati (cassettes, cups). U primu hè adattatu à alcuni, per esempiu, pianta universale. À u fondu di u cisterna d'acqua, u drenagiu hè necessariu di scorri acqua eccessiva: argilla expandita, cranchi di argilla. Prima di cultivà a lava nantu à a superficia di u locu, fate chjude è friddi cù acqua calde. Arriccate e cose à e rettili di e sali e custruisce un mini-invernamentu improvisu fattu di filmu o vetru da quì. Pone u cuntinuu in un locu caldu è dopu à 7-10 ghjorni si rallegunu à l'aspettu di i primi rimjiet.

Lovatera - e crescendo di crescita

Eppuru u lavatori di crescita cù e piantini ùn hè micca usatu da tantu spessu, u prucessu stessu ùn prupone micca difficultà diffizii:

  1. U primu momentu a cura di e piantini hè per pericamenti (una volta di ghjornu) chì aria un mini-invernamentu è acquessi cun acqua cale cù un atomizante. Quandu u filu si righjunghjenu 5-6 cm, u refuggiu pò esse sguassatu.
  2. Spruvuleghjani cume i siccati di u siccu.
  3. A lavatera hà sviluppatu in armoniu, i cuntenituri cù e piantini necessanu di u tempu à u tempu per turnà à a fonte di luci à l'altra parte.
  4. Se si vulete, i lavatorie pò esse fertilizate cù una solu dèbuli di un fertilizante ferenu universale. Fate megliu 10 à 14 ghjorni dopu à l'aspettu di sprouts.

Quandu si puderete pruvà à a lava?

U sustegnu hè necessariu solu per i culturi troppu grossi. Hè ricumandemu per andà à pruprietà sputichi in a fase di dui o trè fulgenti veri. Hè megliu fà piglià tumbini cù un diametru di 5 cm è una prufundità media. Un trasplante vi pò aiutà à a pianta per un forte sistema di radicali. Se a sembra di zoppa era curretta (rara), ùn ci hè bisognu à fà spusate à u lavater. Hè trasplantata da e piantini direttamenti à u giardinu di fiore, usando un schema di 20x20 cm.

Lavaera - attrachjonu è cura in a terra aperta

Cù u cultivatu di e crescente, l'atterrissimu di i lavas in a terra aperta ponu esse pussibuli à a fini d'aprili o di prima di maghju:

  1. I piantini sò colpi in burattuli di acqua è pezziutamenti sipulati à u livellu di u coddu di l'arvine.
  2. Uni pochi ghjorni nantu à e piantini chjamati stabiliscenu un refuggiu di cinema.
  3. A più cura di i pruduzioni inclusi l'acquessi (1-2 vittori à settimana), a fecundazione (ogni 14-20 ghjorni) è a sfruttamenti (in manu).
  4. Per u vaghjolu forte ùn ponu micca danni à vignalli longi, hè cunsigliu per attacheti à i supporti cù una altezza di 80-90 cm.

Sembra a lava direttamente in u giardinu di fiore hè stata manera:

  1. Nantu à i camini scarpi è bianchi, prufantamenti scarfinali sò fattu è spertu cù l'acqua calda (acqua fogera).
  2. Dopu avè rinfriscenu u sughjettu in i sulcusamenti, i zoni sò stati sottumessi di 10-15 cm è spusciate cun suecia di nutriente.
  3. Prima di alcuni a brocche di 5-6 cm in culti cubierto cun una gruta trasparente.
  4. Dopu a rimessa di u babbu, u soffiu hè struitu, ligeramente sementu i piantini. Simultanamente, a prima fertilizazione cù una suluzione di fertilizzanti minerali hè realizatu.