Gimnastica artistica per i zitelli

I paisani moderni quasi da u momentu di nascita di u so figliolu benamatu, cumincianu à dumandavi ciò chì sezione per scrivite. Certi sò guidati da u fattu chì u zitellu ùn "ùn hà micca u tempu d'stupidità", l'altri cercanu un benefitu per a mente è corpu. Tutti sò in u so modu. Ma l'scelta ùn hè micca un fattu faciule. Vi cunsiderà una sola varietà - ginnastica artistica per i zitelli.

Averaghju da u mo figliolu à arti ginnastica?

Di sicuru, stu sport hè stunningly beautiful. Grazie à gimnastica a ragazza da i primi anni aprende à prisentà à u publicu, trova una maraviglia di u corpu, grazia è assai, assai più. Ma ci sò parechje parechje chì devenu esse cunsideratu, decisu di fà a vostra figliola un gimnastu:

  1. A ricerca di i zitelli in gimnastica artistica accumincia cù 4 anni. In ogni casu, a maiò era, sicondu i sperti, hè l'età di 6-7 anni. Hè spiegatu solu: u coach ùn deve esse un coach, micca una babysitter chì calmarà u zitellu è l'educà. L'anziana a zitella, a più organizata, disciplinata è più cunuscenza di u prucessu di furmazione tutale.
  2. L'scola di gimnastica ritmpique per i zitelli hè cunsigliata da una manera chì appressu à l'età di 13-14 anni hè furmazione. Ci hè à questu tempu chì a zitella averà smariti u so corpu, a musica è u sughjettu cù quale l 'eseriti sò realizati. Inoltre, un rolu impurtante hè ghjucatu da a gràzia naturali. I parechji sò spessu pensate chì i zitelli sò una stella. Ma prima di i risultati veri, sti nuvole poveru alcune. In più di a bellezza naturale, u zitellu deve avè una bona coordenada, memoria visuale è endurance.
  3. Dà à u zitellu in un sportu cusì bellu è gràziavule, vale di ricurdà chì hè bisognu di parechje costu. I roti per a ginnastica artistica facenu un rolu enormu. U panel di u furmazione, chì hè rispunsevule per l'arti, sempre è fermu scorrini i zitelli, chì, anche si rializaranu u prugramatu di u prugrammu, ùn pare avellu attrattivu.

A scola di gimnastica ritmpique per i zitelli oggi esiste in quasi ogni cità. È se vulete dà u vostru figliolu, ricurdate chì quì sottu a beleza è a grazia hè un grandu travagliu fisicu è travaglià nantu à sè stessu.