Dolce Gabbana Uculatori

Ogni omu sapi chì a casa di moda italiana Dolce Gabbana ùn creeghja micca ropa, ma ancu accessori, è trà elli, di sicuru, cristiani. Dolce Gabbana Sunglasses: bandi barocche è glamour inimitatu.

Tra l'ultimi coleczioni di punti Dolce Gabbana sò dui linii, una di e quali hè limitata - Stripes, è ancu Baroccu sicilianu.

  1. Dolce Gabbana Baroque Sicilianu. Questa linea di spectaculare di Dolce Gabbana combina l'eleganza è a feminità: u quadru di i vetru di a cullezione hè in uppo è in uleccu cù mudelli di l'era Baroccu - cù rosoli e vigneri d'oru. Un esempiu interessante sò spettaculi, a cuneiforme hè fatta in oru: u culore di u lussu è a prusperità, è in a parti suprana sò un mudellu di struttura tridimensionale, chì cuntinueghja nantu à i archi. U quadru volumetricu pò esse una accultura bisogna à u simplicitore lateral è u maquillaje di Nyudov. U culore di i vetru in questa coltu hè fumice, solu per una seria di vetru per vista. Quessi sò dinò stampati incù elementi d'altri barocorii d'oru, ma ùn avete micca pane adumbrate.
  2. Gafas de sol Dolce Gabbana. In questa coletta, liberata à sta stagione, attruverà immediatamente l'attinzioni di frames eyeglass Dolce Gabbana: anu una stata stata, è questu questu u nomu da Stripes. U culore di i lenti currispondi à a suluzione di u culore di u quadru: cusì, i stori blu-bianchi sò cumminati cù gris, è u biancu-russu cù u bard. U quadru di i vetru hè massivu è conserva a geomitria di i lentii, ma grazzi à i diffirenti gammi di e bandi, ùn ùn vede innecessàricamente putente. Queste l'aviane sò perfetti per ogni l'uttellu di l'uttene, è creanu una stampa luminosa luminosa. I lenti anu una forma di goate è sò decurati in parechji culori:
    • grisa falata;
    • purpetta;
    • marrone;
    • bard.

Vetri di visione Dolce Gabbana spring-summer 2013

Scrive a visione pò esse stylise: per questa Dolce Gabbana regularmente pruduce cullizzioni speziale di vetru, chì ùn sò micca solu un apparenza attraente, ma servenu ancu medichi.

Questa stagione, a casa di a moda prupone aduprà l'occhiali, a forma di quale s'assumiglia una parti trasversali di l'ochji di i rapprisentanti di felini. Cù questi bicchiariate pudete subduppinari a ghjustizia di a sexualità naturale: ùn ci hè micca un siluettone squadre chì spessu si ponu crescenu à a struttura rigulari è u stili di l'ufficiu di u patronu.

U quadru di questa linia hè fatta in parechji culori, ma ancu, i creadores preferenu nìuru. Rims anu inseriti colore, chì vitture l'apparenza di accessori. A variante più originale in a cullizzioni hè u sensu, induve i vetru cù un cuppettu trasluzente è l'effettu di u marmu.