Chjesa di San Jakub

In u centru storicu di Praga , in l'area di Stare Mesto hè a Chiesa di San Jakub (Kostel svatého Jakuba Většího). Hè a struttura gotica più antica di a capitale di a Repubblica Ceca , è da a so grande dimensione oghje u 2u postu dopu a cathédrale di San Vito . Hè un temple majestu è luxu, chì i turisti vanu cù piacè.

Infurmazione storica nantu à a chjesa

Per fà custruisce a chjesa cresce in u 1232 nantu à l'ordini di u Rè Wenziliu u Primu, chì invià à sta Minorità. Dopu à 12 anni, l'erede di u monarca chjamatu Přemysl Otakar a Prima detti u tempiu a reliie di u Santu Apostolu James. L'ultimu travagliu nantu à a custruzzione di a facilità finiscinu in quasi 50 anni.

A principiu di u 14e seculu, un incrucià scuppiatu quì, chì hà assai danuviu l'Chiesa di San Jakub in Praga. I travaglii di restaurazioni hè accumpagnata da u cumandante di u rè Jan de Luxembourg. Assistenza finanzatuuta è aristucratici lucali. Dopu a ristaurazione, u tempiu accuminzava a ghjucà un rolu significativu in a vita di i citadini.

Duranti e guerri Hussite, u bastimentu era stata sacchighjata, ma a facciata di l'edifiziu ùn era micca danatu. Guerrieru cuncerti aqui un immeuble di armi. Finu à a fine di u seculu XVII in a ghjesgia di San Jakub in a desolation, finu à chì in u 1689 una volta ùn era micca affettatu da u focu.

L'opere di finisce anu tramandatu da i famosi maestri cecchi - Ottavio Mosto è Jan Shimon Panek. A dicurazioni di a chjesa, creata da elli, hè stata cunsiderata u più luxu di quellu tempu. A strada, certi elementi di u decoru anu arrivatu finu à questu ghjornu.

Legends connected with the Church of St. Jakub

Duranti l'esistenza, u tempiu hà acquistatu parechji sicreti è leggeru tristi, u più famosu sò:

  1. Conti Vratislav Mitrovitsky fu enteratu in a chjesa. Immediatamenti dopu à u funerale, sonus stranguli anu da esse intesu da a cripta, durendu parechji ghjorni. I preti anu creatu chì l'ànima di u mortu ùn puderanu micca esse. Quandu u sarcòfagiu fù apertu, vistu chì u corpu di u mortu era in una pusizione seduta. Hè assai probabbili, l'aristocrati era in un statu di letargia è mortu digià in u sarcophile.
  2. A manu dritta di u passaghju principali da a Cattidrali di San Jakub in Praga hè una manu umana marchja. Perteneciò à un latru chì volia robbu ghjuvedi da l'altare, ma era captu da a Virgine. Nuddu pudia liberà a manu criminali, perchè fù chjappu è momificatu.
  3. A pittura di l'altare hè occupatu da l'artist V. V. Rainer. À quellu tempu a pesta si pruvò in a cità. L'imaghjina divina l'hà prutigatu da a malatia, ma quandu a pittura era finita, u maestru ancu cuntrattu è mortu.

Descrizzione di a chiesa di San Jakub in Praga

L'ùltima volta a catedrale hè stata riminanda in l'anni 40 di u XX sèculu. A facciata di a chjesa hè una décorada cù sceni di a vita di San Francesco. In u 1702 un omu hè statu edificatu quì u ognunu hè u principale orgogliu di a chjesa. Dopu à l'acustiche notable di a sala, i cuncerti sò spessu mantene da quì.

In a chjesa ci sò 23 cappelli, 21 altari è 3 navi. U portale di entrée hè impannuta cù maggistichi cumpusizioni sculpturali. I pareti interni è archi eranu stampati da artisti famosi di a Repubblica Ceca: Hans von Aachen, Petru Brendley, Vaklav Vavrinek Reiner, François Vogue è altri. Quì pò ancu vede una varietà di armati.

Funzioni di visita

A Chiesa di San Jakub in Praga hè in forza. Aghjunghje ancu e servizii è riti religiosi: casate, battiziu, etc. I turisti vanu à a chjesa à pricà, à sente à l'urganu è acquistà cù a storia di a cità.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di Praga à a chjesa di San Jakub, ci ponu signalà a trams Nos 94, 56, 54, 51, 26, 24, 14, 8 è 5. L'altru hè chjamatu Náměstí Republiky. U viaghju dura à 15 minuti. Inoltre quì pudete subbitu à a linea B o cammellu per i strade di Wilsonova è Nábřeží Kapitána Jaroše o Italská.