Museo Nazionale di a Repubblica Ceca

In Praga there is the National Museum (Národní muzeum), chì hè a più grande in a Repubblica Ceca . Ci hè più di un million exhibits attraversu l'attinenza di i turisti cù a so diversità è significanza.

Fondo historique

L'istituzione era aperta in 1818, u so obiettivu principale era di priservà a cultura di a pupulazione. L'iniziatori principali è patruni era lu Conti Kaspar da Sternberk. U custruiu di u Museu Naziunale era custruitu in l'indirizzu: Praga, a Piazza Wenceslao .

U so designu hè statu trattatu da u famusu architettu checo Josef Schultz. U dissenyu interni fù dettu à l'artist famusu in u paese - Bohuslav Dvorak. In u XX seculu, l'esposizione di l'istituzione ùn hè stata chjamata in un edifiziu. Hè divisu in parechje cullizzioni grandi, chì sò oghji situati in parechji edifici.

Architettura è interni di u bastimentu principale

L'edifiziu hè un edifichu monumentu majestuosu, fattu in u stile neor Renaissance. L'altitudine supira a 70 m, è a longu di a facciata hè 100 m L'estru è decoratu cù 5 cimi: 4 situati in i cantoni è 1 à u centru. Quì sottu à u museu Naziunale hè u Panteonu, custituitu da e cullezzione di bustu è sculture di famosi figuri di a Repubblica Ceca.

Prima di l'entrée principal hè un monumentu à San Wenceslas è un gruppu scurale, chì cunsiste 3 persone:

L'internu di u persunale principale impresione cù u so impronta sala. Hè stata dicurata cù statues di u famusu scultore di a Repubblica Ceca - Ludwig Schwanthaler. U Pantheon hà una magnifica scalinata, è nantu à i muri, pudete veddi imagini di i famusi artisti di u paese, chì custate 16 castelli .

Chì vedi in u Museo Nazionale di a Repubblica Ceca?

In u principale edifiziu ci hè un espositu dedicatu à a scienza naturale è una libreria grande cumpostu di 13000000 volumi è 8000 manuscritti.

In altri salotti di exhibizione sò:

  1. Dipartimentu di protoistoria è preistoria. In queste u salone vi vede l'exhibiti cunsacratu à l'arte antica europea. Questi ogetti sò stati utilizati da i primitivi parechji parechji anni fà.
  2. Dipartimentu di Archeologia. Eccu avete vede a storia di u sviluppu di a Repubblica Ceca. L'articuli più preziosi sò prudutti di u cristianu di Boemia in i seculi XVIII e XIX, stile di vetru chì datanu di u Rinascimentu è una diadne di argentu fete in u XIIe seculu.
  3. Dipartimentu di Etnografia. Sposati di sta stanza dicenu a storia di u sviluppu di i pòpuli slavi, da u seculu XVII à u presente.
  4. Dipartimentu di numismatichi. Eccu avete vede muniti chì andonu in a Repubblica Ceca in e diverse eras. In questa stanza sò stati prutezioni straneri in relazione à tempi antichi.
  5. Dipartimentu di u teatru. Hè apertu à u 1930. A basa di sta stanza era materiale d'archiviare in relazione à i 2 teatri ("divadlo"): Vinograd è National . Oghje, parechji decorazioni, pupi, custumi e strumenti musicali sò quì prisentanu quì.

Funzioni di visita

Se vulete vede solu una esposizione permanente, da per un bigliettu adulti, deve pagà $ 4,5, è per un preferente - $ 3,2 (i zitelli sottu 15 anni, studienti è persone di 60). U prezzu di tutti l'exposures hè di circa $ 9 è $ 6,5, rispettivamente. U Museo Nazionale hè apertu tutti i ghjorni da 10:00 a 18:00.

U centru di u 2011 à u 2018 hè chjittu per a ricustruzzione. Serà cunnessu cù e instalazioni vicini, chì facenu un cumune di museu.

Cumu ghjunghje?

Pudete ottene u locu cù l'autobus Nos. 505, 511 è 135, trams Nos 25, 16, 11, 10, 7, 5 è 1. A stop hè chjamatu Na Kézechè. Inoltre esse pudete camminate longu i strati di Legerova è Anglicka.