Serena Williams in una entrevista cù u Fader cuntò di a so sexualità

A famosa tenista Serena Williams hè un apantu di mudellu. In ogni casu, u so corpu musculoso strettu ùn sia micca riurdatu à parechje fanatici, generando assai rumuri. Per dispelite tutti i dubbji Serena hà datu una entrevista per u Fader, in quale dettu riflette nantu à a sessualità umana.

Ogni persona hè unicu in u so modu

Ricertamenti, Williams ùn pensa micca solu un atleta, ma ancu un mudellu riperatore. Dopu fattu participà à l'album Visual Beyoncé Lemonade, Serena cuminciò à ricerà regularmente offerte di diversi glossici per participà à e sesioni di foto. Eccu ciò chì hà dettu riguardu à questu:

"Dopu avè accuminciatu a prisenza nantu à e cose di parechji modi di a magazini, cuminciò à capì chì a ghjente hà discorsu u mio corpu. Aghju aghju parechje feedbacki in e rete soziale, sia positiu è negativu. Per esse onesto, ùn vogliu micca cura chì l'altri avalicceranu a me faccia è a figura. Ogni omu hà u dirittu à l'espressioni. A più impurtante hè per a persona per si senti bella è sexy. E pensu chì hè ciò chì pensu. Avà vogliu appellu à e donne chì sò cumplessi per l'apparenza. Ùn fate micca! Ogni persona hè unicu in u so modu. Questa hè a bellezza di a bellezza naturale. Averete u vostru corpu è a faccia chì sò. Ùn avete bisognu di persequitarà qualcosa inimaginibbili, ma in moda. Ammai tù stessu è l'altri u vulete vi tè ".
Leghje ancu

Serena hè assai piacevule à a libertà

In più di chjamà à e donne per l'amori di a so apiece, l'esportista hà avè l'avvedimentu chì a libertà hè una di e cose principali chì ogni persona hà avutu in a vita. Williams hà cunsideratu annantu à questu supostu:

"Avà, prubabilmente, assai pirsuni pensanu chì, se una donna parla di libertà, ùn ùn vole micca à casare, o soporta feminisazioni, ecc. Ma avà, vogliu parlà micca di qualcosa cosa, perchè a libertà pò esse micca solu in a relazione trà un omu è una donna. Per mè, a libertà hè autentificazione. Ma assai piacerebbe sapete, ma sentate questu sensu quandu mi staiu ballu. Inoltre, vene nantu à mè quandu vegu i mio ritratti nantu à Internet o in una rivista. Ùn àbbia paura di pruvà, ancu se qualche di i vostri atti saranu ghjudicati. Una volta, vogliu dì chì tutti hà u dirittu di votu. Aduprà è avete capìmmulu ciò chì hè grande.