Moda di u XIX sèculu in Russia

A moda pò esse bè chjamatu un ispils di l'era. Una funzione di a moda di u XIX sèculu era chì nantu à u cursu di u seculu, u costume di e donne era sottumessu di cambiamenti significati.

Storia di a moda di u XIX sèculu

Da u XVIII sèculu à u novu, u 19u seculu, a moda per i vestiti di una siluca di u rectangulu cù una cima altamente inflata in u struitu d'Imperu chjamatu. Ma digià in i primi anni 20 in a moda si ritene à u corsetu duru, è sottu u vestitu hè troppu fugliale davanti di stancu strappi assai strisciati. True, i vistiti avè un pocu più veloce è s'assumiglia una campana stretta. À i primi anni 30 di u XIX sèculu, a moda di a donna era ingressu in l'era di u Romanticismu. Apparinate vistiti cù a linia di u spalle, voluminosa è forti in a parti suprana di e manichi è una larga falda longa à l'osse. A moda nantu à una cintura fina hè sustinuta da tutte e sti corsethi, e manichi aperti è una faldita cù diversi podsjubnikami abbandunati (in qualcunu u numeru righjunu 8) solu rinfurzò l'effettu. Allora a moda diventa in l'era di u secunnu rococcu, cuncintratu à u stilu di u XVIII sèculu. E staggione larga fugliale sò purtati nantu à un scheletru especial - crinoline.

À mezu à i sighni seventies di u XIX sèculu, i figuri alti è ligne è a moda russa eranu di moda. Apparinate vistiti, in quale a fuglietta hè stata scelta di ricordu è sopra à pesche. È per alcuni un grandore volumi sottu à a catta muntata rollu speciale di lana in cuttuni o frames di metudi. Questu era l'era di l'affullanza.

Hè nutate chì a moda russa di u XIX sèculu hà avutu a so funzione distintiva propria. In tuttu u centru di u seculu, u muvimentu di Slavofili, criticu di l'imitazioni di i tendenzi occidentali, hà guadantu momentu. I prezzi di Petrine, u vestitu russu hè statu assai promossi. Hè struitu u chjamatu "una Rusu". E donne simule assai simplice, senza nisuna datu supplementu di u vistimentu. Torneo hè sustituitu da un arcu o una robba draperia. L'articuli di u populu sò ricunnisciuti, è a popularità speciale venenu à i manticali Pavlovsky-Posad.