Cumu mantene un gattu in i vostri boni?

Pariate chì puderia esse faciule - pigliò una cuncetazione è seguite à sè stessu, sceglite, diventate. Ma ùn! Ùn sò micca tutti i misgi sò fondi di i persone chì limitanu a so libertà. Qualchidunu ùn sò micca datu in tuttu. Questu hè a so natura - "Sò un gattu, è cammina da mè stessu". Ricurdativi?

E certe volte chì u ghjattu di cattene piacè è quandu quandu u pigliate in i vostri brazzi. Sò prubabilmente bisognu è causanu dolore o disgrazia. Ancu si pare chì hè assai faciule di piglià un animali è seguite, in fattu, esiste un spaziu. Spécialmente, se l'animali hà qualchì mumentu di malatia, è pudete fà dolore.

Cume pigliate un gattu in i vostri brazzi?

Prima di tuttu, avete bisognu à piglià l'animali correttu. Ma prima di questu, assicuratevi chì ùn hè micca aggressivu per voi, ùn hè micca paura di voi, è in generale, hè cunsulatu è calmu. Sì senza movimenti sutturni, avvicinà u ghjattu, parle à a so amabilitati, salute. Hè bisognu di u tempu per u ghjattu o u ghjattu per avè adduzzu per voi. Traculare u front di u ghjattu, dopu à l'aricchi è u mandibule, se permette di fà per fà.

Tutti issi accezii sò necessarii, sopratuttu se l'animali hè micca amatu di voi. Allora elettu è u ghjattu hà avè u tempu di valutà a situazione, per cuncèdite l'altru un pocu. Quandu u gattu si pensa chì ella hè salvata cun voi, hà da rilassate, è avete veru è sentenu.

U gattu dà un signalu chì hè prontu per andà à e vostre mani - quandu si faci à rubbure in contru a testa o u so bràcciu, ruttore , ochji in i vostri ochji. Se vi vede dinò, è micca a so irritazione è l'intente di muzzicà è scarrafiate, pudete avè diventatu amici cù ella, è pudete avvià à a tappa next.

Avà postu una di i vostri mani sottu u corpu di u ghjattu in gialla sùbitu sottu e so pezzi di fronte, cù a seconda mano pigliàllu sottu à i peri trascorsi è susciteghja. Puderiu pussibule, creanu un cuntattu trà u vostru corpu è u cat - questu puderete averu sbulicatu sanu sanu.

Cumu mantene un gattu o un gattu in i vostri boni?

A più difesa dopu, sò in cuntattu strettu cù l'animali, hè cunfidu è venerà chì sia licitu è ​​caldi. Mantene à u nivellu di u to pettu, presioni premiu, ma micca pressu. A pusizione di u ghjattu era casi ghjustu - micca sfracciatu è micca spalle. Ogni situazione inconveniente di u cat si tratta immediatamente di veda, alluntanendu è raghjunghjendu.

U capu di u caticulu, quandu u tenenu stante, deve esse sopra à u nivellu di u torsu. Ricurdativi - ùn pudete mai turnà a catturica!

Hè ancu impurtante per sente quandu u ghjattu vole di lascià e to mani. Ellu cumincià à triscà, movime, pruvà à liberà. Ùn averete micca contru a so vuluntà, altri ùn sera intristitu, a so ansietà è u timore fanu criscinu, perchè a prossima ora avete da fà tuttu da u principiu, per retirarla di novu.

Ùn dete micca u gattu, bassa cù 4 patas, è sguassate e mani. Certu, certi volte un gattu pò saltà da ellu, perchè prontu per esse.