Inoculazione di ciliegie in primavera

Hè sà chì l'urtulugia hè spessu pianta cù fruttu, cum'è manzano, pira, prugna, albercelli è pezzi. In ogni casu, parechji prupietari di u situ di dumandate s'ellu hè permette di cultivà una cirasa è cumu fà cum'è currettamente.

Comu pattu di ciliegie - u timing è u materiale

In fattu, a ciliegia hè unu di i culturi chì sò pianificatu più freti. Hè intrattinutu in a inoculazione in a primavera è in l'estiu. A primavera, aprili è maghju sò adattati per questu mètudu, per esempiu, durante u sviluppu attivu di sap in arburi.

Ma e cuttings (graft) per l'auto-inoculazione sò deve esse preparati in nuvembre-dicembri, chì si trova, mentre chì in a strata maiò chjapperi micca stata. À una dimostrazione più grande, per a inoculazione di ciliegge in u prune si pò esse cutucchinu, cutatu da i ghjovani, ma di l'arbureti di frutti. U tezzu si pò esse 30-40 cm di longu, ma ùn deve esse postu in un locu friddu, induve a temperatura hè 2 a C à a primavera. Un frettu hè adattatu per questu scopu. Se ùn avete micca pruduttu un pezzu di scion, fate questu questa primavera, sceglienu e rami cù bè pruduttu.

Cumu fà plantà una cirera in a primavera?

In generale, ci sò assai prudutti per l'imbulighjate di l'arbureti, tuttavia, uni pochi sò adattati per un cherry: l'inserimentu di rizzi (grafting), la viulenza inserita è u tilivamentu per corti. Cogghiamu cada metudu in più dittori.

Sè decide di adopra a vacuna per l'escali, vale avete sempre in mente chì pudete aduprà 2-3 ripigliati prestiti. Nant'à u troncu di a razza, previamente scurciatu, sò parechje taglioli di a cortezza à u fondu à 2-4 cm. È e taglicini in a parti sferica cù un cutidianu filu funziona articuli laterali finu à 3-4 metri di largo. Dopu l'arghjintinu di a pruvista hè una ligeramenti alluntanata da u legnu, induve l'injerto hè inseritu per dipenditu. E facenu cusì cusì chì u ciuffu di cuttings staggeri per 2-3 mm si sviluppa sopra u cortu di a stima. Dopu à quessa, l'area inghjustata deve esse impresa cun un film è uncia cun una gasa di giardinu .

Se parlemu di pruduce i ciliegie in primavera in un metu di rotazione, hè dinò in casu induve u zucchero di u rotule hè più grande chì u fiore in u spessu di u ramu. U troncu truncatu di a stizzioni hè split à una prufundità di 3-4 cm. U fini di u cuteddu hè incisu chjucu in forma, chì hè, hè dilicatu da i dui marge. Allora l'inserimentu hè inseritu in a fissura di a stallata, attaccata cun un film è uncia cun una gasa di u giardinu.

Quandu si prumesse in un duminiu scuru, aghjunghjendu una strappatura di corteza cun una talla di 3x0.5 cm, aduvate u cutulonu cutturati cù un capu è di testa, attaccanu cù una filmu è fassi cù un fume di giardinu.