Florale garden tenia - simple è gustoso

I fiori sò sempre un modu universale è sicuru per creà un paisaghju. Cunsiderate e funziunalità di creazione un lettu di fiori cù una sola pianta, cum'è ancu chjamatu - tenia. U solitario di fiore fiore simplicemente è cambia di gustu l'u spaziu di u situ, siddu vi cunse e cose parechji reguli di cultivà è cunsiglii di i paisagem.

I tenuti per tenia

U nomu "tapeworm" hè vinutu da a lingua francese, i so radichi andate à i paroli "solitarie", "solitarie" è spiegà à spiecà a peculiarità di stu giardinu di fiore. Siccomu a pianta di u tapewormi ùn si cumplementa da l'altri culori, hè chjamatu per esse solu, è per quessa deve esse distinatu da certi caractères - unicité, visibilità, attrazione. Un esigenza obligatoriu per un solitaire hè l'espressioni di a so siluette. In a maiò parte di i casi, i solità sò altu, e grandi pianti, ma un arbulu relativamente bassu pò ancu esse cum'è una tenia, se hè exoticu è esistassi contru l'u fondu di un lettu flat. A tenia decorativa pò esse sia una pianta floricultura è caduta, u principale hè chì a so manifestazione espectaculare si manifesta da quantu possibili da primavera à vaghjimu. In più di a siluetta, hè impurtante chì e so foglie, inflorescenzi, frutti sò distinti da a scucassità.

Lu postu per a pruduzione di tenia

À u primu sguardu chì pare mancu chì ùn ci hè nunda di difficultà à cultivà una tapewormu in u situ, perchè una cosa hè una cumulazzioni cumplicata in un ciuri di fiore cù e cose cumpatente, è l'altru hè un caseddu sosicu o un arbre. Ma questu hè a paradossu è a cumplicità. Se ùn piglià in regula un regnu in una grande cumpusizioni, nimu ùn si averebbe bisognu, è se piantate una tenia ùn sia sicondu i reguli, diventerà solu per esse perdu nant'à u fondu generale o questu ridiculu. Dunque, avemu acquisto cù i principii basi:

  1. Tapeworms sò designati per diversificà un grande spaziu caratteru, cusì u locu ideale per a pianta serà un spazioso spaziu.
  2. Pudete furnisce tapisseria in locu "icònicu", per esempiu, à l'entrée à a casa, à u turnu di u travagliu di u giardinu o à l'area di scena.
  3. U fondu di u tenia deve sceglie un campu calmu beddu sapianu chì una sola sola planta ùn hè persa. Arbusti appuntamenti prudutti o un pagliaru pulitu.
  4. Hè mpurtanti per sguassà e tenia da altre piantazione è da u puntu di vista. Hè cresce chì a distanza ottimali di u quali u solitair hè visualmente cunsideratu hè di dui o trè alture di a pianta in casu.
  5. Sì a pianta hè stata chjesa è culori intricate di u culore scuru, è hè stata pianificata à un puntu vicinu à u locu di vista, si l'spezia hè distinata da un grande follatu è notori grandi fiori sculture, pò pudè più forte, ùn reduvi l'accentu.

Aduprate per u rolu di e piante cusì

Comu solitarie, sò grandi pianeti herbacii, cum'è u marsh iris, rodzersia, vina-rose , iridi di dolphinium , etc., sò stati d' erate in una struttura completamente decorativa, fanu beni è hanu una forma è culore originali di foglie è fiori. E sti zuttati saranu stati grandi: decolugente è decadentu - arghjentu, barberry, boxwood; fiori - lilac, spiraea, hydrangea, phytolacus; conifera - juniper, thuja, cyprès. L'arburu pò esse fruttu - prugna, ciliegie, pomi. L'altri arbureti cumuni chì sò stati chè solitari sò l'alii, l'astu globului, l'abeto silvery, i castagni cavalli. Naturalment, l'scala di u tenia dependa primariu nantu à u spaziu di u situ, più grande hè, l'arbureti biologicu più diventerà diventà cumistenti, è vice versa, un territoriu pocu ùn hè micca scusa per abbandunà una tenia, in particulare da chì l'scelta di plantes espresivi herbcii hè assai grande.