Cumu cresce u celu?

Questa cultura hè più novu oghje pezzu i letti di i nostri camicie agricultori à causa di u so gustu boni è piacevuli. Di sicuru, ùn hè micca difficiule di cumprà raccolati è stati verdi in a tenda o in u mercatu di l'ultramu. Ma accunsente chì a vindma assicuratu da e vostre propriu manu è sempre assai tastier than a compra. Cusì hè quantu per cresce u celu.

Cumu cresce l'api in a terra aperta?

In u terrenu senza prutezzione, pruponenu e piantini d'apicultori. Accumincia à studià in u frivaru, a simminzioni in cups separati o casette di castagni cassettes di e tre sardi. I tanke sò stati riabilitatu, è cuparti di una filmà per creà un effettu invernamentu, è poi trasfiriti à un locu assolatu. Prima di sviluppu, i pomi sò riabilitatu è ventilati. In solubire i rimette pò esse vistu nantu à u 10-15 ghjornu dopu à u travagliu.

Pà e piantini, a temperatura ottima hè cunsiderata cum'è trà 19-21 gradi. Una pianta fotofilià hà bisognu di urganizà una illuminazione supplementaria è puntuale, ma rivolta moderata. Nantu à u tempu, solu una, a pianta forte hà lasciata in un vetru o cassette, cutting off the stems of the remaining plantelles. I traspurtanti di e piante in a pianta aperta si fa à u maghju, quandu u clima cale stabbli hè stabilitu senza risicu di gélada. Questu averebbe esse una zona aperta è dilettata da u sole, senza crochezzi.

L'arbureti chjuchi sò piantati cusì chì u puntu di a crescita si trova à u livellu di a superficia di a tarra. A distanza annantu à e piante ùn deve esse menu di 25-30 cm. Dopu a pianta, i pianti sò abbandunati abbastanza.

Si parlebberi nantu à a cresce l'apière in casa è ricivete massimu, da seguità seguità parechje reguli per a cura di sta cultura in generale. Prima, ùn vi scurdate micca di u regnu puntuale di i letti. Ùn aghju aspettu à a pezzu di pezzu chì si secca. Sicondantu, frà rivolti, ùn si micca scurdatu di perditu di a terra, in quale i plantes riflettinu assai favurèvule. Terzu, urganizà almenu dui adduttii à l'api. In a primavera pò esse infuzione di humus (in a ratio 1:10). In u mezzu di l'estiusu sò superfosfatatu .

Sì avete un racaniculate crescente nantu à u lettu, e seguenti reguli si aghjunta à i reguli di supra. Durante l'estiu, ùn mancanu fogli, sò chjudiate parechje settimani prima di cugliera. Inoltre, ùn passate micca a radicali di a ràdica, à u cuntrariu, u pianu deve esse ligatu quì d'ella. A cugliera hè colauta da a fine di u vaghjimu.

Cumu anu u zuccherinu nantu à un tagliu?

Se u vostru situ hà stallatu l'api di l'arraggiate, pudete pruvate d'avè veru fragranti da l'arradichera. Dopu à colti, selezziunate leghje di razzi chilò. Hè bisognu à cut off longu fogli, i fille rivolti ponu esse lasciati. Per plantà utilizate una casula o una pignatta. A terra hè priparata da a terra soddy, humus e peat, chì sò prescelti in proporzioni ugguali. Hè una bona idea di mette in un colpo di cialdi o argilla ampliata nantu à u fondu di u cisterna per migliurà i pruprietà di u bacinu, perchè a cultura di l'umoristica ùn pò micca tollerà stagnazioni di umidità.

Se qualchì parechje razioli sò colpi in u cuntinuu, sò colpiati à una distanza di almenu 6 cm. Hè impurtante micca di imprudenza di a razzi d'alive chì a so cima hè tutta sclusa.

Cumu si sviluppà fogghi di a razzi d'api, ùn sò micca difficultà specialità. Hè impurtante di acqua solu quantità necessaria, per ùn purtari à a decadenza. Hè megliu aduprà a pignata nantu à u ventu miridiunali o uccidintali, perchè chì a pianta torna l'uce luce di u pussibuli. In modu, ùn ci hè bisognu di u top-dressing, perchè tutti i nutrizi necessarii u crescente fierde eccu piglià da l'arradichera.