Clarkia - pianta è cura

Quite una pianta spettaculativa chì pò esse cumpetetantu cù rosati . U fiore di u clark hè distinatu da una larga varietà d'ombra è di e forme di inflorescenza, perchè pudete creà nantu à u vostru situ fermiglii variegated di fiori da una sola planta.

Fiore, di, narciso

Hè un annu pricidenti cun fiorente cù fiori assai dilicati è brillanti. A pianta hà assai finita (anche elegante) veli o ramificati. Follette sò una forma ovale. I fiori ci sò in una varietà di culori: da rosato pallidu à u ratu satuvatu.

Dui spezii sò più cultivati. Clarkia unghie (hè ancu chjamatu "grazia") hà un tronu di branching. Si cresce finu à 90 cm in altu. I so fiori sò liggeru limitati à a basa, delicate. Ci sò dui varietà simplicità è duppia.

A bella bellezza di Clarkia hè ancu utilizata per decorate u situ. Si cresce à 60 cm è hà fiori di forma regulare. Questu spezia anche di variità simplici è duci.

Clarkia: crescente da e zicchini

U cultivo di questa foglia ùn hè micca difficiule è cù l'observanza di e regule guida un tremendu risultatu. E cunsidereghja i punti principali da u pianta è cura di clarkey.

  1. I Seeds sò stati cun una lumaca di lignu duranti a simminzioni. Pigliate l'acqua da u pistola spugna è coperta cù una cupizza. A canda hè bisognu à pusà in un postu luminoso, ma senza i raghji diretti di u sole.
  2. Dopu l'apparizione di i primi fiatchi, a tonda pò esse eliminata. In più, i piantini sò dived è manteni in invernatamenti ben ventilati prima di u disembartamentu. Questa opzione hè adattata per u cuncorsu di u clarke di i graneddi cù a furmazione sussegwenti di u beddu fugliale.
  3. Sè vo vulete piantà un ciucciu di lignu direttamentu nantu à u situ, da quì si deve aghjunghjite in Abril-Maig. I parechji frutti ùn sò micca temeratu. Pianu permessu per l'inguernu.
  4. U locu per plantà clarkey per esse suffizitu assolellatu, è a terra - solta. A pianta prefere a terra ligera o mediana, pocu acidica.
  5. Prima di sembra o di piantà in a terra, hè necessariu di preparà appruptamentu a terra. Fate una piccula quantitatu di fertilizzanti minerali: per ogni metru quadru di 1 coperta. Cullera di superfosfatru è sulfate.
  6. Quandu u pianta, a distanza trà e piante da parechje esse almenu 15 cm. Se avete crescita in cavalli, pudete piglià a trasfurterà in maghju. Quandu i fruttu sò sempre chjucchi, Clarkia coperta bè cù l'attinzione in un novu postu. Quandu partendu da i pianti di più di 20 cm ùn hè micca cunsigliatu, chì a pianta ùn vi manca in abundancia.

Cultivazione di Clarkeye

In principiu, u chjosa di a coghja è di cura di a so cumpagnia ùn fate micca difficili ancu per un jardinero novu. Hè abbastanza solu per l'acqua di i fiori, in particulare in a sequenza, è duie volte in una sema per alimentà u minerale fertilizzanti.

Dopu l'acquessi, l'acqua ùn deve esse. I radichi di a pianta sò sardine è si infunditate, i malati fungali puderanu sviluppà. Truverte solu: vi cuntene nantu à e manciari grisdi chjudi cù un arvu negru. A pianta deve trattatu immediatamenti cun fungicidi. Hè abbastanza à l'acqua una volta o duie volte in una settimana à a razza assai.

Quandu a cura di clarkey, fate di sicurazione di pezzi i ghjovani à e cume ghjunghjenu una altezza di 20 cm. Pudete puderete formar cumeddi è fugliale assai. Quedanu in u periodu da lugliu à agostu. In u periodu di a furmazione di u budu, fertilice fiori cù "Fertilizante" Rainbow "o" Kemira ", questu aiutà à ottene una floritura maiore.

Piattate l'ultimi longhi più possibili, sempre ne puru i fiori secchi è i ovuli. Quandu u pactu hè annantu, tagliaraghju a pianta in terra senza scinniri. I fugliali di frutti ùn deve micca eliminatu. Trascendu uni pochi in a pianta per piglià a pusterità per a sesta. Clarkia pò esse multiplicate per autunione è in u primu mannatu ùn hà da esse chjappu.