Massaggi in faccia

Ricurdativi di i vostri sentimenti quantu prima facianu a massa faciale custera, bella, veramente? E quantu questu hè utili è ùn devi esse belli. Ma pudete ancu pruvà tali aiuta à a vostra peddi in casa. Hè nantu à l'autormataggiu di a faccia. Ci hè parechji tipi di such massaggi, in l'articulu avemu da cunsiderà cumu fà l'autorezeportu giugianu è chinese di a faccia. Ma, inveci di a tècnica prima di u prucedimentu, a pelle debite esse pulita è applià crema, oliu maschile, spuma o gel.

Chinese self-massage face

E forme di l'autoreità in China sò una pocu Taoist, è strappati. Emu cunzidiri lu stissu tipu comu a più simplice. Dao hè un masaje di energia, serà difficiule di realizà per i massiuri inevitori. Andate per elli megliu duv'è esse cunfurmate cù i movimenti basi è acquistà à a disciplina - avete bisognu di u massaggio regularmente.

  1. Fasciculus è rapidamente pisci u fondu di a fàccia, accuminciannu di u centru di u quistu, trasfondenu à l'arechja.
  2. In u listessu modu, travaglià a zona sottu u quandu, trasfondenu in diverse direzzione. A capità deve esse alzata.
  3. Quannu trè dittichi, liscia u barcu di u centru à l'armali.
  4. Trè dèvuli partenu da l'ore à i lati di u collu, basculendu a testa in a direzzione opposta à i sforzi.

Autoretazione giappunisa di a faccia

Stu tipu di autormataggiu di a faccia hè ancu chjamata Asahi, hè stata creata da u terapista di massaġġi Japanese Yukuko Tanakhi. Hè cresce chì u massaggio potu rejuvenate a pelle di a fàccia durante 10 anni. Ma ci sò contraindications - malati e malati di a pelle di u sistema liminnu. In a versione clàssica, u massaggio hè realizatu sante è postu in una postura perfetta, l'urganisimi simplificonu a cundizzioni è fessi un maschju chjinatu.

I esercizii principali sò datu seguenti. Ogni exercitu sò ripetutu trè volte, completendu u muvimentu cun una pressione luminosa nantu à i lati di a faccia è u collu à i fossi nantu à i clavichi.

Enricu u front

I punteddi, media è anelli sò pressedati à u centru di a frunti, in cunsiderà 3, dilute i dete à i tempii cun pressione.

Furtificà l'area di uce, evità l'edema

Arrange the pads of the middle fingers in the corners outer of the eyes (elbows paralelli à u pianu) è purtanu à u cantonu internu di l'ochju senza pressione. Allora andemu in a direzione opposta, cù pressu suffisa. U muvimentu cuntinueghja à i tempii, ignilocu u cantonu di l'ochji. Doppu quarchi 3 sicondi è senza prus pressione in a lampata lunata à i canteri interni di l'ochji. Avà cù pocu di sforzu, volte à i ringii esterni di i vostri ochji, firmendu per 3 sicondi à a cantata di a cavità orbitale.

Enforte l'area di u mandibulu è a bocca

Meirmanni è ancu ponu purtati in u centru di u quattru (in u pitone). Paghjendu pocu à questu puntu, fate i vostri ditte per 3 sicondu, circonda u to labbra è cercate i dete di e mani in manu u lipu superiore. Pulsà u puntu per 3 sicondi. Dopu 3 rivoluzzioni di l'esercitu, senza u muvimentu finali, avvicina à u prossimu.

Elimination of folds nasulabial

Trascinate li so dete à e cavità nantu à e so ale di u nasu. Scartite 5 movimenti pressinati incu u sacchju ottu. Più senza pressione, mossa u mezu à e so dete u ponte di u nasu è presse 2-3 volte da u centru di u nasu à i canteri, inverre u muvimentu senza sforzu.

Smoothing of the forehead

Spread your codbs à i lati, paralelamente à u pianu. Cù una mano, liscia u tussu di dritta à left, movendu in un patru di zigzag. A prova di presse i pads di i dettiti ligeramente, per ùn mutassi a pelle. Avà fate u listessu da u dirittu à u dirittu. Avanzate a pressu dui mani, liscia u pelle da u centru di a frunti à i tempii.

Da a siconda barbara

Cogliu i palluni in fronte di a faccia, cum'è s'ellu si prega, u polu di punta à l'angle à u collu. Allora sparghjera a palme è aghjunghje à a faccia per chì u nasu hè statu chjucatu trà e palme di a manu, u quattru ghjacaru nantu à i pulitici. Puderanu è massageri l'area sottu u centru di u mandibulu. Aghjunghje, forza, pigliate l'altru dete à i tempii, passendu i dete indexi sottu à l'ochji.

Correzione di l'oval face

Aggiuggià a toca cù u to palme, piglièndusi i musculi, situatu sottu. Cù forza, elabate a palma à l'arechja è cumpiace u muvimentu finali. Fate quì tri voti nant'à ogni parte.

Contra u sagging das cheeks

Sugisce i vostri mani in un pruggiu, per difende i vostri codici à i bandieri. Pusete i vostri ditte sottu i nostris è cù l'esternu di u dettu indiatu cù a pressione in i pochette per l'armali.

Ci hè ancu una tècnica di u mastru di shiatsu giapponese, chì implica l'impattu in certi punti. Quite difficult to perform, perchè esige un prechju precisu, hè megliu di cumincià à piglià l'appruntà cù l'sperimentazione di u masaje.