Emily Ratjakovski hà fattu a faccia di a tappa di u ghjattu di Marie Claire

U nomu di u supermodellu sempre pari in a newsline chì hè vicinu à i tituli nantu à l'apparizione di picculi sesone pezziunità è l'altru pate in lingerie sexy, ma a vita ùn hè micca limitatu à questu, ùn avete micca avete? L'editore tabloid Marie Claire hà decisu di vede l'altra parte di l'imaghjini di Emily Ratjakovski, parlendu di u matrimoniu precipitatu, u feminismu, a pulitica è e protesta massi. Ciò chì hè stata scumpita da questu, puderete scopre à l'issueu di ghjugnu di a rivista, mentre puderà esse acquisto cun un pezzu di l'entrevista.

In a relazione à u matrimoniu

Pensemu chì l'infurmazione nantu à a rumanzu da u produtore Sebastian Bir-McClard è Emily Ratjakovski figurò à a fini di l'annu passatu, quand'elli si sò vinuti per un jocu di basquetanu in New York. Ùn avviciendu è bracce permette à a coppula, ma i rumori di a so "amici" spunnfu in a pressa occidentale. À quartu trè mesi, Emily hà annunziatu u so matrimoniu, chì scuzzulò l'ammiratori è i ghjurnalisti all-knowing:

"Nuddu si bisognu di u dirittu di a donna à a vita secondu e so regule è, in particulare, a vuluntà di cose à casare micca in segnu di e tradizione stabilita in a sucità. Dopu l'annunziu di u nostru matrimoniu, apparse appressu i prezzi, quantu duvemu esse nzemi. A più ottimista ci deve trè simani. Mentre vulemu! "

Emily Ratjakovski cù u so maritu Sebastian Bir-McClard

A carriera attuale in Hollywood

Comu parechji mudelli, Emily sònniu è travagliendu attivamente nantu à a so promozione in Hollywood:

"Avete qualcosa per vede u visor! I mo dati ùn hè micca limitatu à u corpu è una bella faccia, sò sempre à travaglià à espansione a capacità d'opira. Certi pirsuni pensanu chì per mè hè tutte sensu, ma iu sempre pigliu una carriera in a Hollywood assai seriu.

Nantu à u feminismu è a civiltà

I ghjurnalisti di u tabloid Marie Claire ùn pudianu micca elettu u tema ardenti di u feminismu è a pusizioni civica. Emily hà dettu rispunse e dirmente nantu à a so attitudina versu u monicu patriarcal:

"Avemu ricanusciemu chì vivemu in una mondu dominata da misoginiia. L'infurmazione estatìna di a donna, i so rializazioni in a so carrera, sò studienti à u prismu di u mondu patriarcalu è a vista masculina. Qualchissia hè cunfurtosa cù questu questa è a so scelta cusì consciente. Senza d'avè sentenu culpèvule per questu? Hè difficili per dilla. Per me, u feminismu hè a libertà, l'abilità di fà e vostre propiu selezziunà senza cunzidenza à l'opinioni di l'omi. "

U mudellu ùn teme micca a cundanna publica

A supermodeli surprised journalists cun una vista equilibrada di a pulitica è anu marcatu l'impurtanza di una stima objetiva di l'attività di l'attivisti civili:

"Ùn sò micca sustinutu di pubblicazioni d'altu prugettu in Instagram, crede chì assai programmi pianu civili sò dettu solu per ipee. I mio assicuranza amici sò chì sò un sustegnu di visioni radicalmenti lefti è cù l'arrivata di Trump per a presidenza, contendu di a radicalizazione in a sfera suciale. Vidite è vende constantemente assai attivisti chì anu dissiratuu cù a so pulitica è publicheghju publichi inghjulià in u so Instagram. I cose chì l'appiccicate cù tappi rosa sò quarchi cosa impurtante per a pace è a pulitica, ma sò assai mistade.
Leghje ancu

Emily hà dettu chì u più terribili è distruttivu in a situazione pulitica attuale hè l'apparizione di "attivisti" è l'attivisimu cum'è sistemi. Comu pudete vede, in u mondu di mostra di cummerciale, no solu Kanye West cunzigna Trump un dignitu presidente per i Stati Uniti.