I saluti

Parechje persone crèdenu in i cartellaghji, cunziddiranu signali di u destinu è avvisi contru à ogni forma di malignità. Creevi in ​​i sinistra hè un fenomenu cumuni assai chì esiste entre parechje naziunalità è com'è u risultatu di questu una cullizzioni di signa dolci è boni cunteni è ricustitu cù novi copie.

Tutti avemu a felicità per noi è di i nostri erate, pruvate avà tuttu ciò chì pò purtà a fortuna è l'successu, circundà di l'ogetti chì, ghjudicantemente da i signori, deve fà felice. E spessu a nostra fede in i nostri signaghji aciate nantu à noi cum'è un'imitimu stessu è avemu veramente alcuni più in a nostra vita.

Ma cù un signu dolenu, a situazione hè un pidata più cumplida. Eppuru, si un omenu lamentu ci vole à esse più cura è circunspecte, ma hè mala si l'expectativa d'un avvene spettaculu torna in una fobia.

Eccu, aghju fighjà quarchi signa cumbattenti

Mirroru è signali attaccati cun ellu

Dapoi u tempu anticu, u specculu hè statu cuntadatu à temi mistiche è cunzidenu com'è un portale trà dui mondi. Hè per quessa, dopu a morte di un omu, i specchi eranu cuparti cun un tela, perchè chì l'ànima di u mortu ùn esse micca perdendu. In l'eventu chì qualchissia qualchì lampu impurtanti sò ancu colpi o limpiatu bè, perchè ùn permettenu micca u spìritu per piglià l'energia di u paci.

Un altru sigmentu relatatu à u specchiu - a prublemi di vede cù una cannila in le so mani - vi vede a criatura da l'altru munnu. Un signu dolce hè un speculo rotllo. S'ellu hà aghjettatu - aghjustate per difficultà o malatiene, se hè rotta - sfurtunatamenti. Parechji credi chì tutti i prublemi ponu esse evitati, u principale ùn hè micca di vede in i fragmentu, ma hè megliu di distruggià l'oggettu malatu.

Sì qualcosa prufundezza

Un altru forma cumuni adoptarà - prucia una certa parte di u corpu. Ogni tutti sapi l'affirmazioni, se pichette a manu manca, duvete aspittari quarchi soldi, u dirittu à a riunione di un vechju amicu o un novu amici. Ellu si rallegri l'odiu dritta - à l'alegria, da quì à a lacrime. Per esse di lacrime, hè necessariu di rubbà tutti dui ochji simultanjamenti.

Itches ears - per mudificà u clima, sicondu una altra credo - l'ore aftenita - per ludà, a spada à chjarizzà o abusu.

Signos di l'annu, ghjorni, mesi

Eccu i signori attaccati à certi framesi di tempu. À i nostri babbi, i signori sò stati cunnessi in basi cù prossimità di produtitività, aridità, chiuviva, etc. Tutti issi signii anu survigliatu à l'ora oghje è sò attivamente utilizati da l'anziani è i ghjovani.

Signs of summer:

Signs of winter:

Signs of the day:

Tutte l'interpretazioni di u significatu pò piglià - u risultatu di e perspettivi longu di i nostri babbi. Accuncianu in u corsu di a so vita è passonu da a bocca à a bocca à i discendenti. Uni di elli sò perdevanu a so rilevanza, è altri sò più listessi chì avà. Ci hè una nova marca. Bastamente, sò assuciati cù una relazione d'amore, per esempiu: un tufu rotte - per disputa cù una persona amata o: si ponu in cume - per una longa vita felice, etc. Quantu avemu vistu, i moveri muderni ùn credi in presuppiuli, ùn sò micca micca adesioni à antichi credenzii , ma ancu elli stessu participanu à a creazione di novi.