Nikola l'estiu 22 di maiu - chì ùn pò micca esse fattu?

Santu Nicolau da i cristiani hè cunsideratu u santa venerata è u più anticu, vicinu à Diu. In u so onore, parechje chjese è parolle sò custruiti, è pricatu per a salute di i zitelli, per aiutu, intercessione, u matrimoniu, bona furtuna nantu à a strada. Ogni annu, i ghjorni di a so nàscita, a morte è a trasmissioni di e reliie di u Liceu di Bari à Bari, chì hè accadutu in u 1087, sò venerati. Queste ghjornu cresce u 22 di maiu, chjamatu Lizioni Nikolay, è chì si pò, è chì ùn pò esse fattu nantu à questu ghjornu, serà infurmatu in stu articulu.

San Nicola ùn hè micca per nunda chjamatu un miraculu obreru. Ancu duranti a so vita, hà fattu miraculi, giranthjendu a so pricatu à Diu, è dopu à a so morte, i marinaghji è di i viaghjatori, i cummerciale in modu ingupertu cunfundatu, è e figlioli prigherannusi per i so figlioli cuminciaru à turnà per ellu per aiutà. I Cristiani si ponu cunsiderà per esse u so patronu, u babbu di i poviri, un helper à rapidità. U so nome era spessu assignatu à i zitelli, cusì da l'antichità finu à u principiu di u seculu passatu u nome di Kolya era u più popular entre i carusi. Sicondu u calendariu folklante, questa festa hè stata chjamata primavera, primavera, calda. U 22 di maiu, Cumenzino cumencia à u ghjornu di Nikolay, chì durau finu à u 10 di ghjennaghju, quandu làrici ciurenu, l'acacia è l'zuccaru sputanu, è ancu a più di i frutti.

Signs and ceremonies on Nicholas summer

Questu santu era cunzidiratu un patronu di i viddani di u mumentu anticu, dunque a simminza di u pezzu di primavera hà iniziatu à Nicolau. In questa festa hè statu decisu di pattalizà e patate. I campegghi cririunu: "Ask Nicholas, è ellu vi dici à Spas". Quelli chì si dumandanu sese hè pussibule di travaglià pè u veru Nicolau, vale nutà chì in questu ghjornu stessu anu chjaru ancu e pecuri. I campagni cunfurnau e processioni religiosi sani e, sottumettenu icone è bandieri in i so mani, andonu in i campi, prestu serviziu di preghjudizii in i pani, è dumandendu di Diu per a chjesa. In generale, a pioggia nantu à u veranu Nicola era felice è una ricchezza vittoria. I Cristiani parlonu da a grandezza di a misericòrdia è di a gràzia di Diu, manifestazione in pienghji cascate da u celu. U u 22 di maggio 22 Summer Nikolay pò esse pattunatu u scherzu.

A festa hè ancu cunsiderata una festa di i sposi, perchè Nikolai Vyshny patronziu i cavalli. In questu ghjornu, a pezza di cavalli cavalcò, è tutti i ghjovani si sò andati à i pratiche cù u sole. Dicenu: "Guys per a prima volta per a notte." Piglionu i cavaddi cun elli, foglie focu e feste: canta canzone, ballò è ballò finu à a matina. Dicenu: "Nicolau u cavallu di primavera hè di fattene, è u vaghjimu prughjettarà u patiu". L'adulti è anzianu urdinò persone cun a cunsacratge di l'acqua per chì Nikola hà salvatu i bandi di l'ova è l'ore è hà datu i cavalli è a salute.

Da u ghjornu di Nikolinu, "urdinatu" pratiche cù l'usu di ramelli è di rami d'arvuli. Fùbbenu stati fugliati in a terra nantu à u cunfini è per allà prufirmati pastori in issi territorii. I campegghi criu chì, si i ranocchi crock nantu à u St' Nicholas estiu, ci sarà una bona vittura di avena. Questu tempu si tratta di esse chjucheci, perchè "l'oati di Micolsky ùn sarà micca maestru è nè cavallu", vale à dì, nè o nimu è l'animali micca avvicinati. Questu hè un mumentu perfetta per a cullizzioni di dente di lussu è u principiu di a so racolta per l'inguernu in forma di cunfitturi, è com'è una retazione seca per a ghjenti medicinal.

Chì ùn puderete fà in Nicholas summer?

À l'ouli ùn avianu micca toccu a banda, in quellu ghjornu ùn era micca accettatu spin. Hè stata creu chì à questu tempu i lupi exacerbate l'aranciu assai è puderanu taglià l'ovule cun più furore. Inoltre, nimu hà statu datu stili privati ​​tessuti è ùn hà micca esercitatu in un sognu. In u periodu trà a celebrazione di u ghjornu di San Giorgiu è San Nicola ùn hà micca pianificatu i borsi, ma à u spensione di manghjà carne, l'informazione hè contradictoria. Ma ùn ci hè un segnu chì in quellu ghjornu nantu à a tavula deve esse una soppa d'ànima. Finu à a primavera, Nikola ùn pò micca mancià acqua in l'acqua è di natà.