Gigi Hadid entrevista a Blake Lively per Harper's Bazaar

Fascinating Gigi Hadid hè nantu à a tappa di May Bazar di u Batu Bazaar USA è pruvate nant'à novi imagine di e più recente collections. T'hè sparatu u Gigi famusu Mariano Vivanco. In mezu à i lampi di i cammarii di l'artista eminenti cù u modellu, l'attore Blake Lively interrompeu, dumandò à Gigi u contu in l'Instagram, i sicreti di a bellezza, i piani di u pianu novu di u designer.

Jove designer

Prima di tuttu, Lively hà fattu un intaressu in a cullaburazione di Hadid cum designer cun Tommy Hilfiger, cu quale Gigi hè alliberatu a quarta coleta cumunitale di vestiti è accessori:

"Quandu avemu cuminciatu à travaglià, era culpritu. Aviu era assai nervu. Certe volte in parechji volte. Ma tutti girannusi forti, perchè sempre aghju parechje idee fresche in a mio cume. Pensu chì mi seranu un eccellente decoratore di a castagna.

Bella Instagram

L'attrice pruteghja a Gigi per u so bellu aspettu è avè notatu solu u mudellu d'Instagram. Eccu ciò chì a cover-girl disse:

"Tutti i riti suciali sò designati per riflettà a nostra visione è l'umore. Per mè, hè un tipu di galerie d'impressioni di ciò chì succede. Ùn andate in un cafe solu per piglià l'imàgini di freti è i mette nantu à a reta. Va a avè un manghjatu dolce, bevande un fragrant coffee e cattene i vostri emozioni belli. Creà u vostru ghjornu stessu. Hè vera, a reta di volte volte parechje momentu displeziu, aghju avutu parlante di trolli è i so riunioni assurdu. Ma quarchi voti ancu quelli sariani aparicchiamente trivialmente ponu a ferite o offend una persona. Per esempiu, pudemu leghje: "Prima, Gigi Hadid era classy, ​​ma avà più prestu nantu à un coru di moda". Ma questu ùn hè micca cusì, ùn ùn sparisce in a industria di a moda. Aghju aghju amatu u mo corpu assai, ma dopu avè amparatu da a mo malatia Hashimoto, avè avutu di ricustruisce u modu di modu di vita, attivu per l'esercitu è ​​rivece a dieta. E era assai difficili per mè. Vogliu avè u listessu pitta si avissi avutu una scelta. Ma crede chì ùn hè micca pruduttu è ancu categuricu indiscinitu à disprezzà u passatu. Ùn avete mai esse cusì. E dopu qualchì pocu annu avete vede à i ritratti di l'oghje è esclamà: "Oh, Signore, era tantu cool! Perchè ùn subenticuèmu è ùn piace micca?

A prufessione cummette

Blake Lively accunsenu cù Gigi è aghjunghje chì per vultà i boni attrìchi è mudelli precisa a professione:

"Anu avè sempre aduprà u megliu. Puderanu esse cunsiglii da un nutriczionu è fassi scrive in un bonu fitness center. Ma, sapete, quandu si sparghje micca qualcosa ùn hè micca bonu per mè, e li custumi ci dicenu: "Ùn piacè fate, arreglaraghju adu in Photoshop", ùn mi sanu incù un pocu culpabilitu. "
Leghje ancu

Gigi Hadid resumava a cunversazione:

"Pudava dì solu una cosa - Avete rializatu chì u nostru corpu cambiarà constantemente è chì sempre serà bella!"